موبایل، تبلت و گجت ها

ارزش بالای سنگ زیر پای این مردم فقیر!

پیشرفت فناوری و ارزش پیدا کردن لیتیوم که یک ماده معدنی کلیدی در دنیای فناوری است، روستایی فقیر در هند را روی دریایی از ثروت نشانده است.

18 مهر 1402

خبر خوب برای هواداران گوشی های اپل، جنس استثنایی فریم آیفون 15

دیجیاتو نوشت: گزارش های زیادی پیرامون گوشی های سری آیفون 15 وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از فریم تیتانیومی در مدل های پرو است. حالا گزارشی تازه، ابعاد و وزن گوشی های سری آیفون 15 را برملا نموده است.

19 شهریور 1402

ضرر 200 میلیارد دلاری اپل از ممنوعیت آیفون در چین

اپل که ارزشمندترین شرکت جهان است، روز چهارشنبه در بدترین افت یک روزه سهام، حدود 100 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داد.

17 شهریور 1402

کرکره برقی خانگی، مزایای نصب و هزینه تقریبی

کرکره برقی خانگی یک سیستم کرکره (یا پرده) است که با استفاده از برق به جای دستی باز و بسته می گردد. این سیستم ها معمولاً در پنجره ها یا درهای شیشه ای منزل نصب می شوند و به یاری یک موتور الکتریکی و یا سیستم مکانیکی دیگر، کاربران می توانند آنها را به صورت اتوماتیک...

6 شهریور 1402

آنالیز گلکسی واچ 6؛ طراحی تکراری ولی عملکرد فوق العاده

ارتقاهای جزئی سالانه در بازار گوشی های هوشمند دیگر پدیده عجیبی نیست ولی در این میان بسیاری از ساعت های هوشمند هم با تغییرات کوچک نسبت به نسل قبلی خود راهی بازار می شوند. در این میان باید به ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 اشاره کنیم که در مقایسه با نسل قبلی از...

26 مرداد 1402

شما بگویید؛ روزی چند ساعت با گوشی کار می کنید؟

پرسشی که امروز از شما داریم این است؛ روزی چند ساعت مشغول کار با گوشی هستید؟ آیا فکر می کنید به گوشی هوشمند خود اعتیاد پیدا نموده اید؟ اگر بله، علت این اتفاق را چه می دانید؟

19 مرداد 1402

تضمین امنیت وسیله نقلیه تان با ردیاب

امروزه محبوبیت استفاده از ابزارهای ضد سرقت در بین مردم افزایش یافته است و هر روز استفاده آن بیش تر از قبل می گردد.

3 مرداد 1402

خرید مانتو تابستانه از پوشاک اینفینیتی

بیشتر خانم ها در پی مانتویی هستند که علاوه بر اینکه جنس و کیفیت پارچه آن خوب باشد، قیمت آن نیز مناسب باشد.

31 تیر 1402

آشنایی با برند فسیل؛ ساعت های هوشمند همه فن حریف

فسیل (Fossil) سابقه ای طولانی در زمینه ساخت ساعت های آنالوگ دارد اما این شرکت یکی از قدیمی ترین برندها در زمینه فراوری ساعت های هوشمند هم محسوب می گردد و با فراوریات اخیر خود، طراحی شاخص و مجذوب کننده ساعت های آنالوگ را به دنیای ساعت های هوشمند آورده است.

27 تیر 1402

راهنمای خرید برترین مانیتور برای PS5 و Xbox Series

کنسول های نسل نهمی در حال پیشرفت هستند. مخصوصاً اینکه نزدیک به 3 سال از عمر این کنسول ها گذشته و حال دیگر یک دستگاه تازه به حساب نمی آیند. یکی از نکات مهم این است که کنسول های بازی احتیاج به یک نمایشگر بسیار خوب دارند تا قدرت خود را نشان دهند. این هماهنگی...

23 تیر 1402

بزرگ ترین شاسی بلند گریت وال با قیافه آمریکایی، عکس

گجت نیوز نوشت: اولین تصاویر رسمی از هاوال H5، بزرگ ترین شاسی بلند گریت وال منتشر شد. این خودرو چینی به شاسی بلندهای خانوادگی درشت هیکل آمریکایی شباهت دارد.

15 تیر 1402

رنگ نو و احتمالی آیفون 15 پرو

پست منتشرشده به وسیله یکی از منابع مطلع از عرضه احتمالی آیفون 15 پرو با ترکیب رنگ زرشکی خبر می دهد. بعلاوه این منبع مطلع می گوید آیفون 15 و آیفون 15 پلاس نیز در ترکیب رنگ جدیدی از سبز در دسترس کاربران قرار می گیرند.

14 تیر 1402

مدیر UFC: با ماسک و زاکربرگ حرف زدم، مبارزه جدی است!

دیجیاتو نوشت: مدیر UFC که میزبان بسیاری از مبارزات در قفس است، می گوید با ماسک و زاکربرگ حرف زده و آن ها درباره این مبارزه کاملاً جدی هستند.

3 تیر 1402

دنا پلاس توربو جوانان 0، 5 ثانیه سریعتر از دنا پلاس توربو ، مشخصات فنی و امکانات

دنا پلاس توربو جوانان قرار است به قیمت 503/220/990 تومان (بهای خام درب کارخانه) به دست متقاضیان آن برسد. این سدان ایران خودرو تغییراتی را در قوای محرکه 1.7 لیتری خود تجربه کرد که موجب بهبود شتاب صفر تا صد کیلومتر آن شد. اما آیا آپ دیت موتور این خودرو ارزش پرداخت...

28 خرداد 1402

هوش مصنوعی ب ام و و طراحی سری 5 نو ، i5 تورینگ در راه است

هوش مصنوعی ب ام و قرار نیست جایگزین طراحان چیره دست این برند آلمانی گردد. اما برنامه این است که از این پس بسیاری از کارها به وسیله هوش مصنوعی این شرکت انجام گردد.

20 خرداد 1402

چگونه هزینه های زندگی دانشجویی خود را در کانادا مدیریت کنیم؟

مواظب دخل و خرجت باش، اولین چیزی که خانواده در دوران دانشجویی به شما گوشزد می نمایند، حالا اگر در کانادا باشید چه؟ خب خبر خوب این است که شما تنها نیستید. سالانه صدها هزار دانش آموز و دانشجو با امید و آرزوی فارغ التحصیل شدن از برترین مدارس و دانشگاه های...

14 خرداد 1402

هیوندای i20 مدل 2023 فیس لیفت؛ ترکیه مونتاژ می نماید، ایران وارد نمی نماید!

گجت نیوز نوشت: هیوندای i20 مدل 2023 فیس لیفت شاید مجذوب کننده ترین نسخه از این هاچ بک باکیفیت کره ای باشد که متاسفانه فعلا راهی بازار ایران نخواهد شد اما در ادامه با تصاویر و مشخصات فنی آن همراه می شویم.

22 اردیبهشت 1402

روش تازه سارقان برای تصاحب دائمی گوشی آیفون

گزارش های منتشر شده از رواج نگران کننده یک روش نو برای به دست آوردن کنترل کامل گوشی های هوشمند آیفون از سوی سارق ها و مسدود کردن دائمی گوشی های سرقتی در مقابل نفوذ صاحبان قبلی آن ها حکایت دارد.

3 اردیبهشت 1402

ماه مریخی، ماه ونوسی؛ هم نشینی جالب قمر زمین در اول اردیبهشت 1402

در هفته اول اردیبهشت 1402 هم نشینی هلال ماه با اجرام درخشانی مانند سیاره های ناهید و مریخ و خوشه پروین، می تواند لحظات زیبایی را در آسمان شب رقم بزند.

2 اردیبهشت 1402

17 لپ تاپ عالی با پردازنده AMD Ryzen (رایزن) در خبرنگاران

رایزن، نام پردازنده های قدرتمندی است که شرکت AMD وظیفه ساخت آن ها را بر عهده دارد. این تراشه ها از لحاظ مصرف انرژی و توان پردازشی چند هسته ای فوق العاده قدرتمند هستند و در نتیجه بیشتر در کارهایی که به پردازش چند هسته ای احتیاج دارند عملکرد فوق العاده ای...

21 فروردین 1402
تعداد: (152)