هیوندای i20 مدل 2023 فیس لیفت؛ ترکیه مونتاژ می نماید، ایران وارد نمی نماید!

به گزارش انجمن آقای شرفی، گجت نیوز نوشت: هیوندای i20 مدل 2023 فیس لیفت شاید مجذوب کننده ترین نسخه از این هاچ بک باکیفیت کره ای باشد که متاسفانه فعلا راهی بازار ایران نخواهد شد اما در ادامه با تصاویر و مشخصات فنی آن همراه می شویم.

هیوندای i20 مدل 2023 فیس لیفت؛ ترکیه مونتاژ می نماید، ایران وارد نمی نماید!

داستان کوشا خودرو و خودروهای کیا، تازه داشت به جاهای مجذوب کننده خود یعنی معرفی کیا K5 می رسد که ناگهان واردات خودروهای کره ای به ایران دوباره ممنوع شد.

در حال حاضر از محصولات نو این کشور، 6 مدل کیا و 1 مدل هیوندای یعنی هیوندای النترا 2023 راهی ایران شده اند و بقیه فعلا باید پشت در بمانند. هیوندای i20 مدل 2023 هم جزو همین دسته از جامانده ها است که در ادامه قصد داریم با نسخه نو آن کمی آشنا شویم.

تغییرات و مشخصات فنی هیوندای i20 مدل 2023 فیس لیفت

در زیر کاپوت این نسخه، باز هم همان موتور 1 لیتری توربو شارژی را داریم که می توانست 99 اسب بخار را با گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه یا دستی، به چرخ های جلویی بفرستد. نسخه قوی تری از این موتور هم وجود دارد که 118 اسب فراوری می نماید. به این مجموعه، یک موتور برقی 48 ولت با سیستم مایلد هیبرید هم اضافه می گردد تا در ترافیک ها، یاور شما باشد.

اصلی ترین تفاوت هیوندای i20 فیس لیفت نو با نسخه های قبلی به رنگ های مجذوب کننده بدنه و کابین مربوط می گردد که فعلا این رنگ ها به لیمویی و آبی متا متالیک و خاکستری لومن محدود شده اند.

بعلاوه طراحی سپر جلو و عقب هم دستخوش تغییراتی شده و در داخل کابین هم اکنون می توانید نمایشگرهای دوال اسکرین بزرگ با ابعاد 10.25 اینچ را در جایگاه مولتی مدیای لمسی و کلاستر دیجیتالی پیدا کند.

در بحث های فنی و تجهیزات ایمنی، هیوندای i20 مدل 2023 فیس لیفت اکنون میزبان رادار تشخیص عابرین پیاده و دوچرخه سواران است و رادار رانندگی بین خطوط هم به این مجموعه اضافه شده. رادار نقطه کور، سنسور تشخیص ترافیک پشت RCTA، سیستم هشدار تصادف از جلو و عقب و کروز کنترل اتوماتیک هم از دیگر امکانات این مجموعه هستند.

هیوندای i20 نو در ترکیه ساخته می گردد!

همین چند روز قبل بود که خبر ورود تسلا مدل Y به ترکیه را شنیدیم و اکنون بلافاصله خبر رسیده که هیوندای i20 مدل 2023 فیس لیفت قرار است در شهر ازمیت ترکیه، فراوری و مونتاژ گردد. متاسفانه در روزگاری نه چندان دور، این کار در کارخانه کرمان موتور انجام می شد اما حالا حتی ورود ماشین های کره ای هم به ایران ممنوع شده است!

قیمت هیوندای آی 20 فیس لیفت نو

قیمت این هیوندای i20 فیس لیفت 2023 فعلا اعلام نشده اما با توجه به اینکه این خودرو در ترکیه مونتاژ می گردد، احتمالا قیمت آن تفاوت زیادی با نسخه 2023 معمولی نداشته باشد و حول و حوش 12 تا 13 هزار دلار بالا و پایین گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "هیوندای i20 مدل 2023 فیس لیفت؛ ترکیه مونتاژ می نماید، ایران وارد نمی نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیوندای i20 مدل 2023 فیس لیفت؛ ترکیه مونتاژ می نماید، ایران وارد نمی نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید