بزرگ ترین شاسی بلند گریت وال با قیافه آمریکایی، عکس

به گزارش انجمن آقای شرفی، گجت نیوز نوشت: اولین تصاویر رسمی از هاوال H5، بزرگ ترین شاسی بلند گریت وال منتشر شد. این خودرو چینی به شاسی بلندهای خانوادگی درشت هیکل آمریکایی شباهت دارد.

بزرگ ترین شاسی بلند گریت وال با قیافه آمریکایی، عکس

هاوال، زیرمجموعه خودروساز چینی گریت وال موتورز تصاویر رسمی شاسی بلند تماماً نو خود با نام H5 را به اشتراک گذاشت که پیش تر با نام رمز P04 شناخته می شد. H5 که بزرگ ترین شاسی بلند گریت وال در نظر گرفته می شود، قرار است در نیمه دوم امسال میلادی رسماً با قیمت بین 16 هزار و 600 تا 20 هزار و 700 دلار به عرضه برسد.

بیشتر بخوانید:

  • 10 میلیون کاربر در 7 ساعت اول به رقیب توییتر پیوستند/ واکنش عجیب ایلان ماسک/ عکس

  • کشف یک معدن بزرگ که برای 100 سال آینده دنیا کافی است!

تصاویر رسمی منتشر شده از شاسی بلند هاوال H5

هاوال اچ فایو 5190 میلی متر طول، 1905 میلی متر عرض، 1835 میلی متر ارتفاع و 3140 میلی متر فاصله بین دو محور دارد. وزن خالص این اس یو وی چینی هم به 2120 کیلوگرم می رسد. این خودرو که حالا عنوان بزرگ ترین شاسی بلند گریت ول را با خود یدک می کشد، در ابتدا شاسی بلندی در رده کامپکت مبتنی بر پلتفرم پیکاپ این خودروساز چینی بود. نهایتاً پنج سال قبل به خاطر اندازه فروش نامطلوب، به فراوری این خودرو انتها داده شد و حالا H5 دوباره در قالب شاسی بلندی سایز بزرگ به بازار بر می شود.

در تصاویر رسمی منتشر شده از هاوال H5 جلوپنجره برجسته با دو المان افقی کرومی به علاوه چراغ های جلو بزرگ به چشم می خورند. این بیشتر شاسی بلندهای سایز بزرگ آمریکایی را به یاد می آورد؛ مثلاً نسل سوم فورد اکسپدیشن. در نمای کناری، خودرو با دو خط برجسته و نوعی تورفتگی در ناحیه رکاب، حالت عضلانی پیدا نموده است. حتی ستون ها رنگ مشکی دارند که حالتی شناور به سقف این اس یو وی چینی می دهد. نهایتاً ناحیه عقب شامل المان هایی نظیر چراغ های به هم پیوسته به وسیله نواری مشکی، اسپویلر سقف و چراغ های ترمز تعبیه شده در قسمت بالا می شود.

لازم به ذکر است که یک پیشرانه بنزین سوز 2 لیتری با قدرت 163 اسب بخار و یک پیشرانه دیزل 2 لیتری با خروجی 195 یا 221 اسب بخار برای تامین قوای محرکه هاوال H5 در دسترس خواهند بود. ضمن اینکه انتظار می رود برای انتقال قوای محرکه سیستم دو دیفرانسیل یا همان چهار چرخ محرک ارائه شود. علاوه بر این ها احتمالاً یک نسخه هیبرید از این خودرو چینی مبتنی بر سیستم پلاگین هیبرید Hi4 گریت وال پیش رو مشتریان گذاشته خواهد شد.

با توجه به تصاویری هم که در گذشته از هاوال H5 به بیرون درز پیدا نموده بود، در کابین این شاسی بلند یک نمایشگر مرکزی جدا از داشبورد یا به اصطلاح شناور، یک نمایشگر ال سی دی پشت فرمان و یک فرمان سه پر چندکاره در اختیار راننده قرار می گیرند. بعلاوه سقف پانورامیک برای این خودرو تدارک دیده شده است که جزو لازمه های یک شاسی بلند سایز بزرگ خانوادگی بر شمرده می شود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در انجمن آقای شرفی مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "بزرگ ترین شاسی بلند گریت وال با قیافه آمریکایی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین شاسی بلند گریت وال با قیافه آمریکایی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید