خرید مانتو تابستانه از پوشاک اینفینیتی

به گزارش انجمن آقای شرفی، بیشتر خانم ها در پی مانتویی هستند که علاوه بر اینکه جنس و کیفیت پارچه آن خوب باشد، قیمت آن نیز مناسب باشد.

خرید مانتو تابستانه از پوشاک اینفینیتی

درواقع خرید مانتو یکی از دغدغه های بزرگ خانم های ایرانی است، به علت اینکه مانتو ها در طرح های بسیار متنوع فراوری می شوند، انتخاب و خرید مانتو برای خانم ها کمی سخت شده است. ما برای اینکه دغدغه شما را کم کنیم، می خواهیم در این مقاله به نکاتی بپردازیم که می تواند در خرید مانتو به شما یاری شایانی کند.

انتخاب مانتو با توجه به رنگ پوست

در انتخاب رنگ مهم ترین نکته این است که سلیقه شما چه رنگ هایی است. ولی مهم تر از این نکته، این است که آیا این رنگ به رنگ پوست شما می آید یا نه؟! افرادی که پوست تیره دارند باید رنگ هایی را انتخاب نمایند که با رنگ پوست آن ها اختلاف داشته باشد، به علت اینکه باعث می گردد چهره آنها از یکنواختی در بیاید. رنگ هایی مانند صورتی، سفید، کرم، آبی ملایم، طوسی کمرنگ و... به افراد با پوست تیره بیشتر می آید. اما رنگ های تیره مانند مشکی، قرمز تیره، قهوه ای، سورمه ای برای افراد با پوست تیر مناسب نیست.

البته رنگ هایی مثل مشکی را به علت اینکه رسمی تر هستند، نمی گردد به طور کامل کنار گذاشت، ولی به افرادی که پوست تیره دارند توصیه می شوند از رنگ های تیره کمتر بهره ببرید.

افرادی که پوست روشنی دارند باید از رنگ هایی استفاده نمایند که با رنگ پوست آنها در تضاد باشد. استفاده از رنگ های نود و خنثی برای این افراد توصیه نمی گردد به علت اینکه چهره آن ها را بی روح نشان می دهد. رنگ هایی مانند آبی سیر، قهوه ای، بژ و... به افرادی که پوستشان روشن است، بیشتر می آید. از جهتی رنگ هایی مانند نارنجی ، قرمز، زرد، سفید ، کرم، ارغوانی ... به آن ها نمی اید.

به افرادی که پوست روشن دارند توصیه می گردد از رنگ های خشن و روشن استفاده نمایند تا تضادی بین رنگ پوست آن ها و لباسشان ایجاد گردد. افرادی که رنگ پوست آن ها نه روشن است و نه تیره تقریبا می توانند از همه رنگ ها استفاده نمایند. این افراد فقط نباید از رنگ هایی که با رنگ پوست آن ها در تضاد نیست، استفاده نمایند. مثلا اگر رنگ پوست شما زیتونی است، نباید از رنگ هایی مانند زیتونی یا قهوه ای بهره ببرید.

انتخاب مانتو با توجه به اندام

یکی دیگر از نکاتی که باید در خرید مانتو به آن توجه کرد، این است که مانتویی انتخاب کنیم که به قد و اندام مان بیاید. قد مانتو با قد شما رابطه عکس دارد یعنی اگر قد شما کوتاه است باید از مانتو های بلند بهره ببرید، و اگر قد شما بلند است باید از مانتو های کوتاه تر بهره ببرید. نکته ای که خانم های قد بلند باید در خرید مانتو به آن توجه نمایند این است که رنگ شلوار و مانتو آن ها یکی نباشد. آن ها می توانند از رنگ های متضاد استفاده نمایند. پوشیدن مانتو و شلوار تک رنگ شما را قد بلند تر نشان می دهد، ولی استفاده از رنگ های متضاد، استایل مناسبی برای شما می سازد. خانم هایی که قد کوتاه تری دارند به آن ها توصیه می گردد، از پوشیدن مانتوهای گشاد و کلوش اجتناب نمایند به علت اینکه این مدل مانتوها قد شما را کوتاه تر نشان می دهد. مانتوهای راه راه عمودی نیز قد شما را بلندتر نشان میدهد.

جنس مانتو

یکی از مهمترین و ضروری ترین نکاتی که باید در هنگام خرید مانتو به آن توجه کرد این است که مانتو جنس مناسب و خوبی داشته باشد، تا بعد از شستن آن آب نرود، رنگ آن از بین نرود و یا پرز ندهند. همه این موارد به این کیفیت و جنس مانتو بستگی دارد.

انواع جنس مانتو

جنس پارچه مانتو انواع مختلفی دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها می پردازیم:

مانتو کتان

این جنس مانتو، مقاوم و ضخیم است که مناسب فصل پاییز و زمستان است.

مانتو پنبه

مانتوهایی که از جنس پنبه هستند به علت اینکه از بوی بد عرق جلوگیری می نمایند، مناسب فصل گرما هستند.

مانتو پلی استر

این مانتوها به علت اینکه از الیاف مصنوعی تشکیل شده اند، به هیچ عنوان چروک نمی شوند.

مانتو نخی

این مانتو ها بسیار سبک و خنک بوده و مناسب فصل گرما و تابستان هستند.

مانتو تریکو

پارچه های تریکو نقش و طرح های متنوع دارند که برای خرید مانتوهای فانتزی مناسب هستند.

چک فهرست خرید مانتو مناسب

برای خرید مانتو اینترنتی یا به صورت حضوری باید چند نکته کوچک را در گام نخست مد نظر داشته باشید.

  1. اگر اندام باریک، لاغر یا جثه ظریفی دارید بهتر است مانتویی انتخاب کنید که رنگ روشن دارد یا طرحدار است و به صورت تکه ای دوخته شده است.

  2. اگر اندام تان درشت است باید مانتوهای تیره رنگ را انتخاب کنید. به عنوان مثال مانتو مشکی برای خانم های درشت اندام گزینه مناسب تری نسبت به کسانی است که جثه ریز و ظریف تر دارند.

  3. اگر قد بلند دارید و لاغر هستید از خرید مانتوی تک رنگ و یک تکه خودداری کنید، زیرا شما را قد کوتاه نشان می دهد.

آدرس : گرگان، نرسیده به گلشهر 6، گنبدکاووس، ابتدای بلوار دانشجو

سایت : https://infinitycolor.co/

شماره تلفن : 0901-655-2530

اینستاگرام : https://instagram.com/infinity.color-boutique

منبع: همشهری آنلاین

به "خرید مانتو تابستانه از پوشاک اینفینیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید مانتو تابستانه از پوشاک اینفینیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید