تضمین امنیت وسیله نقلیه تان با ردیاب

به گزارش انجمن آقای شرفی، امروزه محبوبیت استفاده از ابزارهای ضد سرقت در بین مردم افزایش یافته است و هر روز استفاده آن بیش تر از قبل می گردد.

تضمین امنیت وسیله نقلیه تان با ردیاب

رواج پیدا کردن ابزارهای امنیتی توانسته است تا حد زیادی خودرو را از دست سارقان در امان بدارد. در واقع می توانیم بگوییم که استفاده از ابزارهای پیشرفته در تامین امنیت خودرو باعث می گردد تا افراد به آرامش خاطر برسند. حالا سوال اینجاست که چه ابزاری می تواند این امنیت خودرو را تضمین کند؟ آیا دستگاهی وجود دارد تا بعد از به سرقت رفتن وسیله نقلیه ما بتواند آن را پیدا کند؟ جواب ما بله است و وسیله ای که این امنیت را به افراد می دهد استفاده از دستگاه ردیاب خودرو است. آیا ردیاب خودرو می تواند قبل و بعد از سرقت خودرو ابزاری مطمئن باشد؟ تفاوت بین انواع ردیاب در تامین امنیت خودروها چیست؟

مقایسه انواع ردیاب جهت انتخاب و تایید تضمین امنیت آن

بیشتر ردیاب های بازار مناسب جهت انواع خودروهای سواری تا وسایل نقلیه سنگین و بزرگ ساخته شده اند ولی ردیاب خودرو یک ردیاب کوچک تر از یک گوشی همراه است که بتواند در جایی در خودرو به راحتی پنهان گردد و از دید سارقان دور باشد. بیشتر ردیاب ها به برق خودرو وصل می شوند و به نصب باتری بزرگ احتیاج ندارند. در دسته بندی کلی ما چهار نوع ردیاب داریم که به نام های ردیاب سیمی، ردیاب مغناطیسی، ردیاب فندکی و ردیاب دیاگی در بازار موجودند. دستگاه های ردیاب خودرو در مدل های مختلف با یک سیم کارت فعال می شوند و می توانند موقعیت خودرو را با یاری اپلیکیشن، سامانه وب و پیغامک به صاحب ردیاب ارسال نمایند. مشخصات هر ردیاب چیست؟

برای خرید جی پی اس خودرو با کارشناسان فروش پیغام جی پی اس با شماره های 09124251676 و 02126760035 تماس بگیرید.

چه نوع ردیابی بخریم؟ ردیاب سیمی ردیابی مقرون به صرفه و کارآمد

ردیاب های سیمی ردیاب های مقرون به صرفهی هستند که بسیار پرفروش هستند. ردیاب های سیمی یک جی پی اس خوب با کارایی بالا بوده که بر روی انواع خودرو نصب می شوند و می تواند امنیت آن ها را تضمین نمایند. این ردیاب بعلاوه مناسب وسائل نقلیه فاقد پورت OBD می باشند. برای نصب این نوع ردیاب ها باید از متخصصین کار یاری بخواهید که ردیاب را به بخش های پنهان خودرو وصل نموده و با باتری خودرو برق آن ها تامین می گردد. مانند ردیاب ts550 که به راحتی به بخش سیمی خودرویتان وصل شده و نصب می گردد.

چه نوع ردیابی بخریم؟ جی پی اس آهنربایی ردیابی با باتری پرقدرت

از برترین مدل های ردیاب که تضمین امنیت خودروی شما را تامین می نماید ردیاب آهنربایی است. ردیاب مغناطیسی به راحتی نصب شده و احتیاج به سیم کشی های پیچیده و خاصی ندارد. آهنربای قوی باعث چسبیدن ردیاب به خودرو می گردد و حتی در سرعت های بالا هم از خودرو جدا نخواهد شد. این ردیاب ها دارای باتری داخلی هستند که تا چندین ماه می توانند شارژ را در خود نگه دارند.

چه نوع ردیابی بخریم؟ ردیاب موتورسیکلت ردیابی قابل حمل

موتورسیکلت سواران هم می توانند برای ردیابی موتورسیکلت خود از ردیاب های سیمی و ردیاب های آهنربایی استفاده نمایند. نصب ردیاب های سیمی احتیاج به نصاب این کار یا آشنایی شما با سیستم برقی موتورسیکلت دارد و نصب ردیاب آهنربایی بدون احتیاج به سیم کشی بوده و می تواند به وسیله خودتان هم انجام گردد. یکی از مدل های پرطرفدار برای این دسته از افراد مدل ردیاب ردیاب ts500 است که به راحتی می تواند با نصب به بخش سیمی موتورسیکلت آغاز به کار کند.

چه نوع ردیابی بخریم ؟ ردیاب شخصی یا پرسنلی ردیابی مناسب پیگیری افراد

ردیاب شخصی مخفی یا پرسنلی ردیابی کوچک است که به راحتی می توانید از آن برای پیگیری بچه ها، بازاریابان، بزرگسالان و افراد مبتلا به بیماری آلزایمر بهره ببرید. این دستگاه دارای یک باتری داخلی است که به مدت 5 روز شارژ نگه می دارد و با سرانجام یافتن شارژ باتری می توانید دستگاه را با پورت یو اس بی شارژ کنید. مانند ردیاب GP002 که یک دستگاه کوچک و دایره ای کم حجم است.

خرید ردیاب خودرو جهت تضمین امنیت خودروی شما با پیغام جی پی اس

با انواع ردیاب خودرو به صورت مختصر آشنایی پیدا کردید و در مرحله بعد ضروری است تا متوجه شوید انتخاب ردیاب مهم ترین مرحله خرید آن است. ردیاب ها در مدل ها و برندهای مختلفی در بازار موجود هستند که افراد با توجه به احتیاج خود و بودجه ای که برای خرید جی پی اس ماشین در نظر گرفته اند می توانند انتخاب خود را انجام دهند. برای تضمین امنیت وسیله نقلیه تان با ردیاب مهم تر از هر موضوعی این است که بتوانید خریدی انجام دهید تا بعد از استفاده از آن رضایت کافی را داشته باشید. خرید ردیاب با کیفیت و با برترین خدمات از شرکتی با سابقه طولانی و با تجربه در این زمینه می تواند رضایت شما را جلب نماید و نگرانی شما بابت سرقت خودرو را به صفر برساند. در واقع شما با خرید ردیاب خودروی با کیفیت می توانید علاوه بر تضمین امنیت خودروی خود از خدمات پس از فروش آن هم بهره ببرید.

ما برای خرید ردیاب به شما شرکت پیغام جی پی اس را پیشنهاد می کنیم زیرا این شرکت فعال در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو و بعلاوه ردیاب شخصی است و ردیاب های خود را به همراه نرم افزار کاملاً فارسی ارائه می نماید و همینطور وب اپلیکیشن تحت گوشی اندروید و ios دارد.

شرکت پیغام جی پی اس بزرگترین فروشنده ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود آماده ارائه هدایت و مشاوره رایگان به شما عزیزان جهت انتخاب و خرید برترین ردیاب خودرو و جی پی اس است. جهت خرید با کارشناسان فروش با شماره های 09124251676 و 02126760035 تماس بگیرید.

منبع: همشهری آنلاین

به "تضمین امنیت وسیله نقلیه تان با ردیاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تضمین امنیت وسیله نقلیه تان با ردیاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید