ویژگی های گوشی به صرفه شیائومی برای افراد کم عایدی

به گزارش انجمن آقای شرفی، گوشی Redmi A 1 Plus از جمله گوشی های هوشمند با قیمت مناسب برای جوانان و افراد کم عایدی است که به وسیله شرکت Redmi، روانه بازار شد.

ویژگی های گوشی به صرفه شیائومی برای افراد کم عایدی

به گزارش باشگاه انجمن آقای شرفی به نقل از وبسایت البلد، قیمت بالای گوشی های هوشمند برای قشر وسیعی از خریداران گوشی، به ویژه آن هایی که عایدی محدودی دارند، چالش بزرگی را تشکیل می دهد، چرا که خرید گوشی با قیمت مناسب و در عین حال ارائه قابلیت های فنی اولیه در عملکرد، برای آن ها به یک اولویت تبدیل شده است.

گوشی Redmi A 1 Plus از جمله گوشی های هوشمند با قیمت مناسب برای جوانان و افراد کم عایدی است که به وسیله شرکت Redmi، زیرمجموعه شیائومی روانه بازار شد و این گوشی مشخصات خوبی را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

گوشی Redmi A 1 Plus دارای صفحه نمایش مقاوم در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IPS، مقدار 6.5 اینچ، نوع LCD، کیفیت صفحه نمایش HD+، وضوح تصویر 1600 در 720 پیکسل و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است.

گوشی Redmi A 1 Plus یک دوربین دو هسته ای 8 مگاپیکسلی در پشت، با دوربین لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی، با فلاش LED در پشت، با دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی، ونیز ویژگی ها و تکنیک های تنظیم تصویر و روشنایی عالی ارائه می نماید.

گوشی Redmi A 1 Plus دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 10 واتی پشتیبانی می نماید و با درگاه شارژ میکرو USB می تواند بیش از دو روز دوام بیاورد.

گوشی Redmi A 1 Plus با پردازنده Helio A 22 از شرکت تایوانی Media Tech، با 2 گیگابایت رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و سیستم عامل رقیق شده Android 12 GO از گوگل کار می نماید.

لازم به ذکر است قیمت Redmi A 1 Plus مانند سایر گوشی ها با توجه به فروشگاه و نسخه فرق دارد.

منبع: فرارو

به "ویژگی های گوشی به صرفه شیائومی برای افراد کم عایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های گوشی به صرفه شیائومی برای افراد کم عایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید