روانشناسی

آیا ویتامین ها می توانند به پیشگیری و درمان پسوریازیس یاری نمایند؟

پسوریازیس یک بیماری پوستی است که مشخصه های آن التهابات، لکه های متراکم و پوسته پوسته شدن پوست در سراسر بدن است. به گفته بعضی از پزشکان، غذاهای مختلف می توانند باعث بهبود یا شدیدتر شدن شدت این بیماری شوند.

13 شهریور 1402

پاسخ این سوال ساده را نمی دانید، چرا دو به علاوه دو همواره چهار می گردد؟

زومیت نوشت: همه می دانند که 2 به علاوه 2 می گردد 4؛ اما در کمال تعجب، دلیلش را نمی دانند. شاید تمام این محاسبات ریشه در درک ما از دنیای اطرافمان دارند.

8 شهریور 1402

آنالیز گلکسی واچ 6؛ طراحی تکراری ولی عملکرد فوق العاده

ارتقاهای جزئی سالانه در بازار گوشی های هوشمند دیگر پدیده عجیبی نیست ولی در این میان بسیاری از ساعت های هوشمند هم با تغییرات کوچک نسبت به نسل قبلی خود راهی بازار می شوند. در این میان باید به ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 اشاره کنیم که در مقایسه با نسل قبلی از...

26 مرداد 1402

شما بگویید؛ روزی چند ساعت با گوشی کار می کنید؟

پرسشی که امروز از شما داریم این است؛ روزی چند ساعت مشغول کار با گوشی هستید؟ آیا فکر می کنید به گوشی هوشمند خود اعتیاد پیدا نموده اید؟ اگر بله، علت این اتفاق را چه می دانید؟

19 مرداد 1402

حمام پا چه بلایی سر خواب شبانه می آورد؟

پژوهشگران می گویند قرار دادن پاها در آب داغ برای دقایقی قبل از رفتن به رختخواب می تواند تاثیرات مثبتی در بهبود کیفیت خواب داشته باشد.

30 تیر 1402

آشنایی با برند فسیل؛ ساعت های هوشمند همه فن حریف

فسیل (Fossil) سابقه ای طولانی در زمینه ساخت ساعت های آنالوگ دارد اما این شرکت یکی از قدیمی ترین برندها در زمینه فراوری ساعت های هوشمند هم محسوب می گردد و با فراوریات اخیر خود، طراحی شاخص و مجذوب کننده ساعت های آنالوگ را به دنیای ساعت های هوشمند آورده است.

27 تیر 1402

کولر گازی معمولی در برابر اینورتر؛ کدام برای خرید بهتر است؟

در فصل تابستان یکی از گزینه هایی که باید در نظر گرفت، تهویه مطبوع محیط زندگی و کار است و اگر به فکر استفاده از کولر گازی باشید، حتما به تفاوت مدل های معمولی و اینورتر فکر نموده اید.

25 تیر 1402

عادات روزمره ای که مخفیانه ما را می کُشند!

اگر پزشکی رژیم غذایی خاص را برایتان تجویز کرده، حتماً باید آن را دنبال کنید. بیمارانی که نارسایی قلبی دارند، حتماً باید از رژیم با سدیم پایین استفاده کنند تا بیماری شان بهبود پیدا کند.

15 تیر 1402

روش قبولی در آزمون نظام مهندسی عمران و معماری

سازمان نظام مهندسی ساختمان، هر ساله در دو نوبت آزمون نظام مهندسی را در رشته های مرتبط با حوزه صنعت ساختمان اعم از عمران، معماری، مکانیک، نقشه برداری، برق، ترافیک و شهرسازی برگزار می نماید. بنابراین فارغ التحصیلان این رشته های اصلی مهندسی می توانند در...

7 تیر 1402

نشانه های تیروئید

علائم نشانه های بالینی بیماری های تیروئید چه از نوع کم کاری و پرکاری تیروئید بسیار متنوع هستند و خیلی از این علائم غیر اختصاصی بوده و ممکن است در بیماری های دیگر هم دیده شوند. اما اگر مجموعه ای از این علائم نشانه ها در یک فرد باشد، احتمال بیماری تیروئید...

20 خرداد 1402

خرده استرس با شما چه می نماید؟

استرس را غالب افرادی که درگیر آن می شوند، حس می نمایند؛ اما خرده استرس، سلسله مزاحمت های روحی بدون علامت در محیط کار است که آثار مخربش نه تنها دست کمی از استرس ندارد که رفتار فرد در خانه را نیز تحت الشعاع قرار می دهد. هر زمان احساس کردید کار به شما تحمیل...

28 اردیبهشت 1402

چشم بندی با نور

زیباترین اتاق هم، پس از غروب خورشید، در روشنایی یک لامپ سقفی تک، زشت و بد شکل به نظر می رسد. یک منبع نوری کم نور سقفی، جذابیت فضا را از میان می برد، رنگ ها را تحریف می نماید و بافت را از جلوه می اندازد.

18 اردیبهشت 1402

فهرست قیمت 40 مدل پشتی صندلی خودرو با کیفیت بالا و دوام عالی

بسیاری از رانندگان حتی در سفرهای کوتاه کمردرد می گیرند. کارشناسان اطمینان می دهند که این مسائل نه تنها به علت موقعیت های تنظیم نادرست ، بلکه به علت کیفیت پایین صندلی خودرو نیز می تواند باشد. برای غلبه بر این مشکل ، می توانید از پشتی صندلی خودرو که تمام...

17 اردیبهشت 1402

گیاهان به یکدیگر چه می گویند؟، فیلم

یاری! اینجا فرود بیا! منابع را حفظ کنید! پیاده شو! میوه های من آماده خوردن هستند!؛ اینها تنها بخشی از پیغام هایی هستند که می دانیم گیاهان - از یک تکه خزه تا یک سکویا 90 متری - می توانند ارسال نمایند. در واقع، اگر تا به حال بوی علف های تازه چیده شده را استشمام...

13 اردیبهشت 1402

شکستن قولنج انگشتان خطرناک است؟

دکتر رابرت شمرلینگ، روماتولوژیست و ویراستار ارشد دانشکده هاروارد، می گوید: شکستن قولنج انگشتان یک رفتار رایج است که بسیاری از آن لذت می برند. این عمل می تواند به یک عادت یا راهی برای مقابله با انرژی عصبی تبدیل گردد؛ بعضی آن را راهی برای رهایی از تنش...

7 اردیبهشت 1402

شیائومی بند 8 گردن بند می گردد!، عکس

زومیت نوشت : شیائومی Band 8 با مکانیزم بند بازطراحی شده و صفحه نمایش لمسی 1.62 اینچی AMOLED در کنار شیائومی 13 اولترا رونمایی شد.

30 فروردین 1402

اولین علامت آلزایمر زودرس که باید بشناسید

در آلزایمر چون اولین علامت از دست دادن حافظه است بیشتر به حافظه برمی شود. زیر پنجاه سال آلزایمر زودرس است و خاص و کم است.

23 فروردین 1402

آدم فضایی ها بین ما زندگی می نمایند؟، یک میلیارد بازدید برای ادعای عجیب در تیک تاک

گروهی از ساکنان زمین هستند که فکر می نمایند زمینی نیستند و از فضا آمده اند!

24 اسفند 1401

این رنگ ها هرگز برای آشپزخانه مناسب نیستند!

رنگ ها تاثیر زیادی بر فکر شما می گذارند به همین علت روانشناسان رنگ هایی را تعیین نموده اند که استفاده از آن ها در دکوراسیون آشپزخانه اصلا توصیه نمی گردد.

20 اسفند 1401

نگه داشتن ادرار چه عوارضی دارد ؟ ، تعداد دفعات ادرار در روز

شجاع مرادی با تاکید بر اینکه از نگه داشتن ادرار تا حد امکان باید جلوگیری گردد، بیان نمود: افرادی که آب کمتری مصرف می نمایند، هم خطر سنگ کلیه را بیشتر می نمایند و در درازمدت باعث اختلال در هماهنگی اعصابِ مثابه می گردد.

18 اسفند 1401
تعداد: (89)