تئاتر

جشن پیوند آسمانی در کتابخانه مرکزی یزد برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در یزد، جشن پیوند آسمانی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه (س) در کتابخانه مرکزی یزد برگزار می گردد.

30 خرداد 1402

دبیرخانە دائمی جشنوارە داستان بانه تثبیت می گردد، اختصاص 3 هزار جلد کتاب

به گزارش خبرنگاران در سنندج، نماینده مردم شهرستان های بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه ملاقات و در مورد توانمندی ها، مسائل و مسائل فرهنگی و هنری شهرستان...

12 اردیبهشت 1402

پیشنهاد گشت و گذاری دلپذیر در شمال شرق تهران؛ پلی میان تاریخ و طبیعت

اگر جزو ساکنان شمال شرق تهران هستید، احتیاج نیست برای گشت و گذار نوروزی جای دوری بروید. آنقدر جای دنج و خلوت در این بخش از مرکز وجود دارد که همه وقتتان را پر کند.

10 فروردین 1402

اولین حضور مازیار لرستانی با سبیل در یک برنامه رسمی

مازیار لرستانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور در برنامه طناز کمال تبریزی، ناگفته هایی را درباره زندگی شخصی و حرفه ای خود می گوید.

3 فروردین 1402

راهنمای خرید موکت خانگی و خرید موکت عمده با مناسب ترین قیمت

یکی از انواع کف پوش های نوستالوژیک، موکت است که اغلب افراد نرمی و راحتی آن را تجربه کرده اند. امروزه نیز این محصول مورد پسند و انتخاب بسیاری از کاربران است. نکته ای که شاید با آن روبرو شده باشید نحوه خرید موکت است. در ادامه به موضوع خرید موکت خانگی و خرید...

7 بهمن 1401

زیباترین آبشار های ایسلند ، گشت و گذاری رویایی در طبیعت ایسلند

در این مطلب از طبیعت ایسلند و از آبشارهای ایسلند برایتان می گوییم. ایسلند به عنوان سرزمین آبشار ها شناخته می گردد. صدها آبشار طبیعی زیبا در سرتاسر این سرزمین وجود دارد. از dettifoss قدرتمند تا svartifoss باشکوه. آبشار ها از زیباترین جاذبه های این کشور کوچک به شمار...

21 دی 1401

جشنواره تئاتر استان سمنان در شاهرود برگزار می گردد

سی و سومین دوره جشنواره استانی استان سمنان تئاتر از 25 تا 27 آبان به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار می گردد.

21 مهر 1401

پسر دلفینی در صدر جدول نهاده شد

انیمیشن پسر دلفینی پس از گذشت 14 روز از اکران خود با فروش 231 هزار قطعه بلیط به ارزش 6 میلیارد تومان صدر نشین جدول فروش هفتگی سینما شد.

27 شهریور 1401

امتیاز منتقدان بین المللی به فیلم وحید جلیلوند

با نمایش فیلم شب، داخلی، دیوار در جشنواره ونیز، جدیدترین ساخته وحید جلیلوند وارد جدول منتقدان بین المللی شد و میانه نمره 2.7 را از منتقدان 9 نشریه دریافت کرد.

20 شهریور 1401

تهیه کنندگان تئاتر های ایران تماشاچیان هستند

کارگردان پدر گفت: تهیه کنندگان تئاتر های ایران تماشاچیان هستند. پس از اجرا ما باید جوابگو باشیم اما هیچکس نیست که حمایت کند.

4 شهریور 1401

عکس خانواده خسرو شکیبایی بعد 14 سال !

همسر دوم خسرو شکیبایی که عمرش را به پای بزرگ کردن فرزندنش گذاشت با چهره ای کاملا تکیده و شکسته نظر همه را به خود جلب کرد .

12 اردیبهشت 1401

معرفی هتل 5 ستاره ماریوت در ورشو

هتل ماریوت ورشو Warsaw Marriott Hotelهتل 5 ستاره لوکسی در شهر ورشو است که ساختمانی 20 طبقه دارد. هتل ماریوت ورشو Warsaw Marriott Hotel در مرکز شهر در مقابل ایستگاه مرکزی واقع شده و تنها 2 دقیقه پیاده روی تا تراموای مرکزی و 5 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مترو دارد. این محله برای...

1 اردیبهشت 1401

عکس ، تولد فوق لاکچری الهام پاوه نژاد در سن 50 سالگی

خبرنگاران: الهام پاوه نژاد با انتشار پستی در سالروز تولدش ابراز خوشحالی کرد.

10 مهر 1400

بازی افتخاری علی پروین در فیلمی درباره جانبازان اعصاب و روان

تصویربرداری بچه های دیروز به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی محبوبه نورنقدی با بازی افتخاری علی پروین و محمد نصرتی به اتمام رسید.

1 مرداد 1400

معرفی هیات انتخاب یکی از بخش های جشنواره تئاتر فجر

میرطاهر مظلومی، کاظم نظری و فرهاد امینی مسئولیت انتخاب آثار بخش رادیو تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را برعهده گرفتند.

18 بهمن 1399

حذف یک تیزر عجیب و چند سؤال!

همه چیز با جست و جویی ساده در یک سایت برای دیدن فیلم تئاتر آغاز شد. بعد به مشاهده تعداد قابل توجهی فیلم تئاتر خارجیِ کپی شده رسید و بعد به تماشای تیزری که آنقدر اوضاعش خراب بود که وقتی پیگیر مجوزش می شوی، خیلی سریع با حذف تیزر و کل فیلم تئاتر از روی سایت...

23 مهر 1399

نقش های سینما بین 100 نفر در حال چرخیدن است

بازیگر سریال رستگاران گفت: تعداد کارها بسیار کم شده و دیگر از تولیدات شاخص دهه 70 و 80 خبری نیست، در سینما کارگردان هایی به همراه ترکیب ثابت خود در حال کار کردن هستند و این عرصه بین 100 نفر در حال چرخیدن است.

30 دی 1398

هشت هنرمند پیشکسوت تجلیل شدند، تئاتر زندگی ست یا زندگی تئاتر؟

به گزارش خبرنگاران، اختتامیه شانزدهمین دوره گرامیداشت هفته تئاتر امشب 15 اردیبهشت ماه با حضور هنرمندان و اعضای خانه تئاتر در مرکز همایش های برج میلاد برگزار گشت.

26 آذر 1398

دانشگاه تربیت مدرس؛ میزبان هفتمین جشنواره ملی رویش

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری هفتمین جشنواره ملی رویش در روزهای 6 و 7 شهریور ماه به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس اطلاع داد.

30 شهریور 1398

جای صنف تبلیغات در خانه تئاتر خالی است، اتوبوسی تماشاگر نمی آوریم

ایلیا شمس مدیر تبلیغات و روابط عمومی تئاتر درباره نقش تبلیغات مجازی در جذب مخاطبان به خبرنگاران گفت: در سال های قبل نقش تبلیغات محیطی و مطالب در مطبوعات بسیار زیاد بود و اصلا فضای مجازی به این صورت وجود نداشت که تبلیغات وابسته به آن باشد. در سال های قبل...

2 دی 1397