راهنمای خرید موکت خانگی و خرید موکت عمده با مناسب ترین قیمت

به گزارش انجمن آقای شرفی، یکی از انواع کف پوش های نوستالوژیک، موکت است که اغلب افراد نرمی و راحتی آن را تجربه کرده اند. امروزه نیز این محصول مورد پسند و انتخاب بسیاری از کاربران است. نکته ای که شاید با آن روبرو شده باشید نحوه خرید موکت است. در ادامه به موضوع خرید موکت خانگی و خرید موکت عمده با مناسب ترین قیمت می پردازیم. با ما همراه شوید.

راهنمای خرید موکت خانگی و خرید موکت عمده با مناسب ترین قیمت

انواع موکت

موکت بر اساس نوع کاربری آن با یکدیگر تفاوت دارند. این موضوعی است که در هنگام خرید موکت باید به آن توجه کرد. در یک تقسیم بندی کلی موکت ها بر اساس نوع کاربری در انواع زیر تولید و عرضه می شوند.

موکت خانگی

این نوع موکت ها دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ هستند و به راحتی با هر نوع مبلمان یا پرده ست می شوند. جنس آنها نرم و لطیف بوده و انواع پرز بلند و پرز کوتاه آن در بازار موجود است. برای خرید موکت خانگی می توانید از انواع مدل های موکت تیم مرکز بازدید نمایید.

موکت اتاق کودک

موکت های مخصوص اتاق کودک در دو گروه دخترانه و پسرانه با رنگ ها و طرح های مجذوب کننده و فانتزی در بازار عرضه می شوند. جنس آنها لطیف بوده؛ به طوری که بازار آزار بچه ها نخواهد شد. این محصول ایمنی و آسایش را برای بچه ها شما فراهم می کند.

رنگ های مختلفی مانند آبی، قرمز، خاکستری، مشکی و زرد در موکت های مخصوص اتاق پسرها گنجانده می گردد. برای اتاق دخترها بهتر است بافت های نرم را انتخاب کنید تا احساس راحتی و امنیت کنند. بهترین انتخاب از نظر بهداشتی محصولات بدون پرز است.

موکت اداری

از این موکت در محیط های اداری شامل ادارات، شرکت ها، هتل ها، سالن های آمفی تئاتر و سینماها استفاده می گردد. جنس این نوع موکت ها مناسب پوشش آکوستیک فضاهای فوق است.

خرید موکت

برای خرید موکت عمده با طرح های مختلفی مانند طرح کبریتی، طرح پارکت، تافتینگ و پرزبلند در رنگ های متنوع آبی، خاکستری، سبز، قرمز، کرم و غیره روبرو می شوید. با مقایسه محصولات موجود جنس، طرح و رنگ مورد نظر خود را خواهید یافت.

اهمیت رنگ موکت

مطمئنا در هنگام خرید موکت یکی از عناصر مشخص کننده رنگ آن است. به طور معمول، رنگ موکت بر اساس رنگ غالب دکوراسیون محیط مانند رنگ دیوارها، پرده ها و فرش ها مشخص می گردد. یک تفاوت کوچک رنگ می تواند تأثیر چشمگیری بر ظاهر کلی خانه داشته باشد. رنگ موکت تحت تأثیر اندازه نور طبیعی خانه و همچنین اندازه اتاق شما خواهد بود. بنابراین باید در انتخاب رنگ محصول دقت لازم را به عمل آورد.

رنگ های خنثی مانند خاکستری، بژ، قهوه ای و حتی سایه های آبی تقریباً با هر گرایش یا سبکی مطابقت دارند. برای ایجاد گرما در محیط بهتر است سراغ رنگ های گرم بروید. از طرفی دیگر، این موکت ها می توانند کثیفی و لکه ها را به راحتی پنهان کنند.

رنگ های روشن مانند سفید، بژ، کرم یا حتی سایه های روشن سبز و یا صورتی به دلیل توانایی خود در شکست نور طبیعی فضای محیط را بزرگ تر نشان می دهند. البته کثیفی و لکه ها را هم به خوبی نمایان می کنند. رنگ آبی کلاسیک می تواند لایه ای ظریف از رنگ را به محیط شما بیفزاید.

ایجاد یکپارچگی محیط

یکی از ویژگی های شاخص موکت ایجاد یکپارچگی در محیط مورد استفاده است. به خصوص در فضاهای بزرگ خلاء موکت به چشم خواهد آمد. شما می توانید با انتخاب و خرید موکت مناسب با دیوارها، قطعات تزئینی و مبلمان یک همخوانی ایجاد کنید.

ویژگی های موکت

خرید موکت می تواند موجب ویژگی های زیر در محیط مورد استفاده گردد؛

  • برای پوشش سطوح سخت از موکت های نرم استفاده کنید؛
  • موکت باید بتواند عیوب کف را پوشش دهد؛
  • موکت موجب افزایش کیفیت هوا در اتاق می گردد؛
  • افزودن موکت به سطح موجب کاهش صداهای آزاردهنده محیط می گردد.

جمع بندی

با خرید موکت و نصب آن، فضای محیط را گرم و صمیمانه تر می کنید. مطمئنا قدم گذاشتن روی سرامیک های سخت و سرد خوشایند هیچ کس نیست. با این محصولات که در طرح و رنگ های مختلف در بازار وجود دارند؛ دیگر سرمای کف را احساس نخواهید کرد.

منبع: اتاق

به "راهنمای خرید موکت خانگی و خرید موکت عمده با مناسب ترین قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید موکت خانگی و خرید موکت عمده با مناسب ترین قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید