نقش های سینما بین 100 نفر در حال چرخیدن است

به گزارش انجمن آقای شرفی، بازیگر سریال رستگاران گفت: تعداد کارها بسیار کم شده و دیگر از تولیدات شاخص دهه 70 و 80 خبری نیست، در سینما کارگردان هایی به همراه ترکیب ثابت خود در حال کار کردن هستند و این عرصه بین 100 نفر در حال چرخیدن است.

نقش های سینما بین 100 نفر در حال چرخیدن است

به گزارش گروه رسانه های انجمن آقای شرفی، شهرام عبدلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت وگو با میزان، پیرامون حضورش در تله فیلم قلاب گفت: تله فیلم قلاب به کارگردانی مهدی حیدری و تهیه نمایندگی مصطفی علمی فر برای شبکه سه در مرحله فیلمبرداری است، در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حسن اسدی، مهدی علی پور، نیلوفر شهیدی، سیما خضرآبادی، مینا نوروزی به ایفای نقش خواهم پرداخت.

بازیگر سریال پرستاران در رابطه با علت ماندگاری یک سریال اذعان کرد: سریالی ماندگار می گردد که تماشاچی بتواند خودش را در آن فضا احساس کند و یا به بیان دیگر با آن همزاد پنداری کند، داستان آن سریال و قصه را تخیلی و دور از دسترس و ذهن نبیند، اگر این همزاد پنداری شکل نگیرد تماشاچی از آن فاصله می گیرد.

وی در پاسخ به این که آیا بازی کردن نقش مثبت یا منفی برای وی اهمیت دارد یا خیر پاسخ داد: مثبت و منفی بودن نقش را متوجه نمی شوم، بنده فقط نقشی که پیشنهاد می گردد را بازی می کنم، مثبت و منفی چیزی است که در ذهن بینندگان شکل می گیرد و کسی نمی تواند مثبت و منفی را تعریف کند، به عنوان مثال در سریال خط قرمز نمی توان گفت نقش بنده منفی بود یا مثبت.

بازیگر سریال رستگاران پبرامون اینکه تا به حال از بازی در فیلمی پشیمان شده است یا نه، اظهار کرد: نه برای من، بلکه برای هر بازیگری این اتفاق می افتد و من هم از بازی در بعضی کارها پشیمان هستم، اساساً به نظرم بازیگری نیست که این اتفاق برایش نیفتاده باشد.

وی پیرامون ترجیح خود برای حضور در سینما و یا در تلویزیون اظهار کرد: سینما یا تلویزیون برایم اهمیتی ندارد، بلکه کار خوب برایم مهم است، هر کدام که فیلمنامه بهتری را پیشنهاد نمایند آن را بر دیگری ترجیح می دهم و با کمال میل بازی می کنم.

بازیگر سریال مختارنامه در مورد شاخص ترین نقشی که ایفا نموده است اضافه کرد: سریال خط قرمز به کارگردانی قاسم جعفری و سریال فاصله ها به کارگردانی حسین سهیلی زاده از کارهایی هستند که بیشتر در ذهن مخاطب نقش بسته اند و بنده را بیشتر با این آثار می شناسند.

وی در سرانجام با گلایه از شرایط سینما و تلویزیون اظهار داشت: تعداد کارها بسیار کم شده و دیگر از تولیدات شاخص دهه 70 و 80 خبری نیست، در سینما کارگردان هایی به همراه ترکیب ثابت خود در حال کار کردن هستند و این عرصه بین 100 نفر در حال چرخیدن است و اگر تیتراژها را دنبال کنید معمولاً عوامل تکراری هستند.

بازگشت به صفحه رسانهها

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نقش های سینما بین 100 نفر در حال چرخیدن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش های سینما بین 100 نفر در حال چرخیدن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید