هواوی میت 50 پرو با بریدگی نمایشگر بزرگی راهی بازار می گردد

به گزارش انجمن آقای شرفی، همانطور که احتمالا می دانید، هواوی میخواهد در تاریخ 15 شهریور از گوشی های سری میت 50 رونمایی کند. طی هفته های گذشته اطلاعات زیادی از این گوشی ها فاش شده و حالا بر اساس تصاویر منتشر شده از محافظ نمایشگر هواوی میت 50 پرو، به نظر می رسد این گوشی با بریدگی نمایشگر در حد و مقدار میت 20 پرو به دست کاربران می رسد.

هواوی میت 50 پرو با بریدگی نمایشگر بزرگی راهی بازار می گردد

البته بر اساس این تصویر، نمایشگر هواوی میت 50 پرو از حاشیه های باریک تری استفاده می نماید و در نتیجه کاربر با فضای بیشتری روبرو می گردد. برای یادآوری باید بگوییم که این شرکت با سری میت 40 بریدگی نمایشگر را حذف کرد ولی ظاهرا تصمیم گرفته برای نسل بعدی آن بار دیگر از این مشخصه بهره ببرد.

بعلاوه یکی از افشاگران مشهور چینی که با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo فعالیت دارد، اعلام نموده که این گوشی دارای نمایشگر 1.5K خمیده است. در رابطه با این اصطلاح باید بگوییم که شرکت های چینی اخیرا برای نمایشگرهایی که دارای رزولوشن بین QHD و FHD هستند، از این عبارت استفاده می نمایند. ردمی K50 اولترا اولین گوشی مجهز به چنین نمایشگری است و رزولوشن آن به 2712 در 1220 می رسد.

با توجه به اینکه فقط 8 روز تا معرفی این گوشی ها فاصله داریم، احتمالا طی روزهای آینده با اطلاعات بیشتری در خصوص آن ها روبرو خواهیم شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی میت 50 پرو با بریدگی نمایشگر بزرگی راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی میت 50 پرو با بریدگی نمایشگر بزرگی راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید