اولین تیزر رسمی گوشی آینده هوآوی نوا 10

به گزارش انجمن آقای شرفی، هوآوی با وجود تمام مشکلاتی که تا به امروز داشته، همچنان در بازار گوشی های هوشمند فعالیت می کند و دستگاه هایی را روانه بازار می کند. این شرکت چندی پیش در یک سخنرانی چند محصول نو از جمله گوشی Mate Xs 2 را به نمایش گذاشته بود.

اولین تیزر رسمی گوشی آینده هوآوی نوا 10

به گزارش انجمن آقای شرفی، هوآوی اکنون در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند ساده تر به نام Huawei Nova10 است. احتمالا این گوشی هوشمند تا پایان ماه ژوئن در دسترس خواهد بود و تا آن زمان هوآوی فرصت خواهد داشت تا با انتشار چندین تیزر جزئیاتی را در مورد گوشی های هوشمند سری نوا 10 هواوی منتشر کند.

طبق برخی شایعات هوآوی Nova 10 نسخه 4G تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 یا دایمنسیتی 8100 را دریافت خواهد کرد. این گوشی از نظر دوربین و سیستم عامل Harmony به روزرسانی هایی خواهد داشت. بیشتر تمرکز هوآوی Nova 10 بر روی دوربین سلفی خواهد بود، زیرا دستگاه های سری Nova مخاطبین جوان را هدف قرار می دهند.

روز دوشنبه، چندین رسانه چینی گزارش دادند که دکتر وانگ چنگلو، توسعه دهنده اصلی سیستم عامل HarmonyOS هوآوی را ترک کرده است. او صفحه Weibo خود را تغییر داد و گواهینامه رسمی هوآوی را نیز حذف کرد. وانگ آخرین بار در کنفرانس توسعه دهندگان هوآوی در اکتبر گذشته دیده شده بود. برخی از کاربران خاطر نشان کردند که نام وانگ از پلتفرم WeLink هوآوی ناپدید شده است. همچنین گزارش شده است که وانگ چنگلو به شرکت توسعه صنعت دیجیتال شنزن Kaihong ملحق شده است. این شرکت یک شرکت پیشرفته متخصص در حوزه اینترنت اشیا (IoT) است که به طور مشترک از طریق هلدینگ شنژن، کمپانی هابل و پکن تاسیس شده است.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

به "اولین تیزر رسمی گوشی آینده هوآوی نوا 10" امتیاز دهید

1 کاربر به "اولین تیزر رسمی گوشی آینده هوآوی نوا 10" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تیزر رسمی گوشی آینده هوآوی نوا 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید