شیائومی 12 شاید با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از راه برسد

به گزارش انجمن آقای شرفی، بر اساس گزارش های منتشر شده، گوشی های سری شیائومی 12 تا چند هفته دیگر و قبل از خاتمه سال 2021 رسما معرفی می شوند. حالا یکی از افشاگران معروف چینی اطلاعات بیشتری درباره دوربین های مدل استاندارد این خانواده فاش کرده است. این افشاگر مدعی شده که گوشی فوق مانند نسل قبلی یعنی می 11 از دوربین سه گانه بهره می برد که در این میان دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی است. همچنین یک تصویر منتسب به ماژول دوربین این گوشی هم منتشر شده است که طراحی این ماژول را نشان می دهد.

شیائومی 12 شاید با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از راه برسد

برای یادآوری باید بگوییم که شیائومی می 11 سال گذشته با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، اولترا واید 13 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی از راه رسید. این یعنی به احتمال زیاد کاربران شیائومی 12 از نظر دوربین اصلی با رزولوشن کمتری نسبت به نسل قبلی روبه رو خواهند شد. از طرف دیگر، گفته می شود این گوشی مجهز به نمایشگر مبتنی بر رزولوشن FHD+ است. این در حالی است که گوشی های سری می 11 با نمایشگر 1440p به دست کاربران رسیدند. البته این احتمال وجود دارد که رزولوشن FHD+ مختص مدل استاندارد شیائومی 12 باشد و شاید دیگر مدل های این خانواده با نمایشگرهای بهتری راهی بازار شوند.

طراحی کلی شیائومی 12 هم گویا نسبت به نسل قبلی تفاوت زیادی ندارد و این گوشی با لبه های نسبتا گرد و حفره نمایشگر تعبیه شده در سمت چپ بخش فوقانی از راه می رسد. این افشاگر مدعی شده که شیائومی 12 از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. گفتنی است شیائومی 11T پرو از شارژ 120 واتی بهره می برد. از دیگر ویژگی هایی که از این گوشی انتظار داریمبهبود حسگر اثر انگشت اپتیکال است که گویا حالا فضای بیشتری از نمایشگر را پوشش می دهد و عملکرد بهتری را ارائه می کند.

کوالکام هفته دیگر در جریان رویداد سالانه خود جدیدترین چیپست پرچم دار این شرکت را معرفی می کند که قرار است با نام اسنپدراگون 8 نسل 1 راهی بازار شود. مطابق معمول، شیائومی بعد از برگزاری این مراسم اطلاعات بیشتری از گوشی های پرچم دار خود فاش خواهد کرد.

منبع: pinkvilla

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی 12 شاید با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از راه برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 12 شاید با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از راه برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید