وان پلاس 7T معرفی گشت: بهتر از وان پلاس 7 پرو با قیمت کمتر

به گزارش انجمن آقای شرفی، اسمارت فون وان پلاس 7 تی، جدیدترین پرچم دار این شرکت چینی با دوربین سه گانه، صفحه نمایش 90 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 855 پلاس معرفی گشت.

وان پلاس 7T معرفی گشت: بهتر از وان پلاس 7 پرو با قیمت کمتر

وان پلاس 7T نسخه پیشرفته تر و ارتقایافته تر گوشی وان پلاس 7 پرو است. دوربین، صفحه نمایش و پردازنده این گوشی به وضوح بهتر شدند و از فناوری شارژ سریع 30 واتی بهره می برد.

شرکت چینی سازنده گوشی تلفن همراه برای جدیدترین پرچم دار خود از نمایشگری 6.55 اینچی موسوم به نام Fluid AMOLED استفاده کرده است. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی (رفرش ریت) 90 هرتز با نسبت تصویر 20:9 استفاده می کند. در بالا وسط این نمایشگر یک بریدگی ناچ زیبا و کوچک دیده می شود که یکی از تفاوت های این گوشی با وان پلاس 7 پرو است. تفاوت دیگر در اندازه کمی بزرگ تر طولی این نمایشگر با وان پلاس 7 و 7 پرو است.

این نمایشگر از استاندارد +HDR10 به طور کامل پشتیبانی کرده تا تصاویری شفاف تر، باکیفیت تر و وضوح بالاتر نسبت به وان پلاس 7 پرو به کاربران نشان دهد. وان پلاس مدعی شده است که نمایشگر گوشی جدیدش می تواند حداکثر روشنایی معادل 1٬000 نیت را به نمایش بگذارد.

ماژول دوربین پشتی وان پلاس 7 تی دایره ای و شبیه به هواوی میت 30 پرو است. این ماژول شامل سه دوربین مجزا است. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با حسگر IMX586 سونی و دیافراگم f/1.6 است که در وان پلاس 7 پرو نیز شاهدش بودیم.

دوربین دوم 12 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو است که از زوم اپتیکال 2 برابری پشتیبانی می کند. این دوربین از لرزش گیر تصویر اپتیکال پشتیبانی نمی کند و زوم اپتیکال کمتری هم نسبت به لنز تله فوتو وان پلاس 7 پرو به دست می دهد ولی حسگر قوی تری دارد. دوربین سوم نیز 16 مگاپیکسلی اولتراواید با زاویه دید 117 درجه ای است. دوربین سوم وان پلاس 7 تی و وان پلاس 7 پرو مشابه هم است.

حالت ماکرو و فیلم إرداری 720p با نرخ 960 فریم

این سیستم دوربین از حالت عکاسی شب Nightscape نیز پشتیبانی می کند و البته دو قابلیت جدید دارد. ویژگی برجسته نخست، حالت ماکرو برای عکس برداری و فیلم برداری از سوژ ها در فاصله 2/5 سانتی متری است. ویژگی دوم در حالت فیلم برداری است که توانایی ضبط ویدئوهای 720p را با نرخ 960 فریم بر ثانیه را می دهد.

دوربین سلفی وان پلاس 7T نیز 16 مگاپیکسل با لنز 25 میلی متری واید و دهانه دیافراگم f/2.0 است.

برای این پرچم دار باتری 3800 میلی آمپرساعتی در نظر گرفته شده است که با فناوری شارژ سریع 30 واتی موسوم به Warp Charge 30T در مدت نیم ساعت، 70 درصد شارژ می شود. وان پلاس می گوید فناوری شارژ سریع این گوشی 23 درصد سریع تر از گوشی های مشابه دیگر است.

وان پلاس 7 تی با پردازنده جدید اسنپدراگون 855 پلاس عرضه می شود تا نخستین گوشی دنیا مجهز به این تراشه قدرتمند باشد. اسنپدراگون 855 پلاس نسبت به مدل قبلی از نظر پردازش های گرافیکی قدرتمندتر است تا برنامه ها سریع تر و بهتر اجرا شوند. 8 گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایتی از نوع UFS 3.0 نیز استفاده شده است.

وان پلاس 7T با اندروید 10 عرضه می شود. در 28 سپتامبر 2019 وارد بازار هند می شود و در هفته های آینده با قیمت پایه 600 دلار وارد بازارهای دیگر خواهد شد. این گوشی در رنگ های آبی و نقره ای با جلوه های گرادیانی وارد بازار می شود.

به این ترتیب، وان پلاس 7 تی با قیمتی 70 الی 100 دلار ارزان تر از وان پلاس 7 پرو قیمت گذاری شده است در حالی که در بسیاری از بخش ها مانند صفحه نمایش، دوربین ها و فناوری شارژ بی سیم بهتر عمل می کند.

منبع

منبع: یک پزشک

به "وان پلاس 7T معرفی گشت: بهتر از وان پلاس 7 پرو با قیمت کمتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 7T معرفی گشت: بهتر از وان پلاس 7 پرو با قیمت کمتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید