همایشها و نمایشگاه ها

اقدامات همدان در مسیر ثبت جهانی برای ارزیاب رضایت بخش بوده است

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های واصله، اقدامات همدان در مسیر ثبت جهانی برای ارزیاب رضایت بخش بوده است.

5 شهریور 1402

تحول سریع صنعت چاپ دیجیتال

خبرنگاران، علیرضا ابوطالبی، کارشناس و فعال حوزه چاپ: دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال از 30 خرداد تا دوم تیر ماه سال جاری در بوستان تبادل نظر برگزار گردید، با توجه به حضور در این رویداد و حضور بازدیدکنندگان تخصصی در حیطه دستگاه های چاپ دیجیتال صنعتی، به این...

16 تیر 1402

کتابهای تازه در نمایشگاه جهانی کتاب تهران

بزودی دو اثر تازه از نزار توفیق قبانی نویسنده سرشناس عرب در انتشارات گویا عرضه خواهد شد.

13 اردیبهشت 1402

یازدهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران با برگزاری آیین اختتامیه به انتها خواهد رسید

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، یازدهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران با برگزاری آیین اختتامیه به سرانجام خواهد رسید.

5 اردیبهشت 1402

ساپینتو: اگر داور اشتباه کند، نمی توانم آرام باشم! ، نمی خواهم هیچکس درباره داربی فکر کند

سرمربی فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از ملاقات با تیم طرفدار گفت: امیدوارم فردا داور بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. هر روز بیشتر همدیگر را درک می کنیم، اما اگر داور فردا اشتباهی داشته باشد من نمی توانم خیلی آرام باشم.

25 فروردین 1402

روز جهانی نمایشگاه چه روزی است؟، آشنایی با تاریخچه روز جهانی نمایشگاه

مجمع جهانی صنعت نمایشگاهی 8 ژوئن را به عنوان روز جهانی نمایشگاه اعلام کرده است، در این مطلب به معرفی روز جهانی نمایشگاه و آشنایی با تاریخچه آن پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

24 فروردین 1402

سوناتا 2024، تحولی همه جانبه در جدیدترین مدل هیوندای

هیوندای سوناتا 2024 که در واقع فیس لیفتی از مدل 2019 است پایان رونمایی شد و آنقدر تغییرات اتفاق افتاده در آن زیاد است، بعضی افراد فکر می نمایند با نسل جدیدی از سوناتا روبه رو هستند،در صورتی که این تنها یک فیس لیفت است.

8 فروردین 1402

جشن نوروزگاه در معبد هندوهای بندرعباس برگزار می گردد

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، جشن نوروزگاه در معبد هندوهای بندرعباس برگزار می گردد.

29 اسفند 1401

کشف برگه 600 ساله راز بزرگ داوینچی را فاش کرد!

زومیت نوشت: مجموعه تازه ای از اسناد تاریخی موجود در شهر فلورانس، هویت مادر لئوناردو داوینچی، نماد عصر رنسانس و نقاش تابلوی مونالیزا را فاش کردند.

28 اسفند 1401

امارات به زودی از ChatGPT به عنوان نیروی تدریس استفاده می نماید

امارات متحده عربی وقتی متوجه شد که فناوری چقدر می تواند مفید باشد که بیماری کووید-19 در حال شیوع بود و تمام آموزش ها باید به حالت آنلاین و از راه دور منتقل می شد.

16 اسفند 1401

سرمایه گذاری، رشد فروش، افزایش عایدی و ...؛ دلایل بهبود عملکرد شرکت های گروه مالی گردشگری

بعضی هلدینگ ها و شرکت های زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در امسال با چندین پله صعود نسبت به سال گذشته در ردیف های بالاتری در میان شرکت های برتر ایران جای گرفتند.

30 بهمن 1401

رضا عنایتی به سیم آخر زد

پس از شکست نفت مسجدسلیمان برابر استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر، لیدر های نفت اقدام به تهدید بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم کردند تا حاشیه هایی پیرامون نفت مسجدسلیمان شکل بگیرد. رضا عنایتی که مدت زیادی نیست که راهنمایی نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفته،...

23 بهمن 1401

رونمایی از طرح جالب مایکروسافت برای آینده ویندوز

در حالی که AMD و اینتل از تراشه های مجهز به موتور هوش مصنوعی خود رونمایی نموده اند، مایکروسافت برنامه های بزرگی در زمینه هوش مصنوعی ویندوز دارد.

20 دی 1401

سفران لانگ کورس؛ از عجیب ترین های کمپانی رنو!

سفران لانگ کورس از درب عقب به بعد طراحی نامتعارفی را به اشتراک می گذارد. چراغ های عقب و شیب درب این قسمت نیز همین شرایط را دارند.

16 دی 1401

اولین پرواز قشم به دوحه ویژه جام جهانی 8 آذر انجام می گردد

میراث آریا/ براساس اخبار بدست آمده، اولین پرواز قشم به دوحه ویژه جام جهانی 8 آذر انجام می گردد.

30 آبان 1401

9 خودوری تازه فراوری داخل به بازار می آید

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بر پایه ساماندهی توسعه محصول در صنعت خودروی کشور از حیث توسعه پلتفرم و محصول، از سال آینده 9 خودروی نو داخلی به جمع تولیدات خودروسازان داخلی اضافه خواهد شد.

5 آبان 1401

بی وای دی برای بازار اروپا خط و نشان کشید ، معرفی محصولات اروپایی BYD

بی وای دی برای ما ایرانی ها نشان نام آشنایی است. نام آشنا از این جهت که هنوز تکلیف بیش از 2000 نفر از حواله داران خودروهای این برند در کشورمان تعیین نیست. نام و نشان BYD در ایران برابر است با بدعهدی های خودروسازی کارمانیا. اما در خارج از مرزهای ایران، این نشان...

29 مهر 1401

فیلم ، عربی حرف زدن پیشرفته ترین ربات انسان نمای دنیا

دیجیاتو نوشت: ربات آمکا ساخته شرکت Engineered Arts به دبی رفته تا در موزه آینده با بازدیدکنندگان در ارتباط باشد و به سوالات آن ها پاسخ دهد.

21 مهر 1401

هزینه یک شب اقامت در برترین هتل های تهران چقدر است؟

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران شما را با هزینه یک شب اقامت در برترین هتل های تهران آشنا خواهیم کرد پس اگر قصد رزرو هتل در تهران را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

18 شهریور 1401

7 تا از هتل های برتر وان ترکیه از نگاه مسافران در سال 2021

وان یکی از شهرهای کشور ترکیه است که بزرگترین شهر در شرق ترکیه نیز به شمار میرود و مرکز استان وان است. اگر قصد سفر به این شهر را دارید در مرحله نخست بهتر است که با هتل های برتر وان آشنا شوید تا اقامتی دلچسب را برای خود فراهم کنید. شهر وان یکی از شهرهای تاریخی...

13 شهریور 1401
تعداد: (102)