رضا عنایتی به سیم آخر زد

به گزارش انجمن آقای شرفی، پس از شکست نفت مسجدسلیمان برابر استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر، لیدر های نفت اقدام به تهدید بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم کردند تا حاشیه هایی پیرامون نفت مسجدسلیمان شکل بگیرد. رضا عنایتی که مدت زیادی نیست که راهنمایی نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفته، امشب در گفت وگویی با برنامه شب های فوتبالی درباره این اتفاقات صحبت کرد و گفت با اقداماتی که از طرف او اجرا شده، تا انتها فصل چنین اتفاقاتی تکرار نخواهد شد.

رضا عنایتی به سیم آخر زد

او در ابتدا گفت: اتفاقی که اتفاق افتاده، تا این حد بزرگ نبود. من وقتی به کنفرانس رفتم و برگشتم، روحم هم خبر نداشت و پیش از آن، همه چیز در رختکن درست بود. من خط قرمز هایی در مربیگری دارم و کسانی که با من کار نموده اند می دانند که حریم رختکن و زمین مختص من است و هیچ احدی حق ندارد به آن ورود کند. زمانی که بازی تمام می گردد و شاد یا غمگین هستیم، شاید در رختکن اتفاقاتی رخ بدهد که بتوانیم بین خودمان حل کنیم و قرار نیست کسی از بیرون اضافه گردد.

عنایتی درباره حضور لیدر نفت مسجدسلیمان در رختکن این تیم مطرح کرد: آن موضوع را من بعداً پیگیری کردم. دوستان می دانستند که من روی این موضوع حساس هستم و این اتفاق هم بیرون از رختکن افتاده بود؛ در واقع دم در رختکن بود و من واقعا متوجه نشدم و به دوستان هم گفتم. تدارکات و سرپرست تیم را خواستم و برای آخرین بار اتمام حجت کردم که اگر کسی به رختکن ورود کند، روی دیگر عنایتی را خواهید دید، چون من در حال حاضر یک خانواده دوم پیدا کردم و آن هم بازیکنانم هستند و به شدت روی آن ها تعصب دارم و اجازه نمی دهم کسی در شرایطی که بازیکن من کوشش نموده و خسته است، بی حرمتی کند. چه بازی را واگذار نموده باشیم و چه بازی را برده باشیم، من اجازه نمی دهم کسی به بازیکنم چیزی بگوید. این موضوع حل شد و مقداری سوءتفاهم شده بود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان سپس گفت: من به دوستان توصیه کردم که شاید هیجان بیش از حد، کار شما را بدتر و خراب تر کند. شما اگر واقعاً تیم شهرتان را دوست دارید، باید در هر شرایطی پشت تیم باشید. بازیکنی که از شهرستان آمده و در شهر شما بازی می نماید، برای شما می جنگد و باید شرایطی را مهیا کنید که بدون دغدغه و فکر این کار را کند. ما مسائل مالی داریم و از طرفی بازیکن را از شهرستان آوردیم و امکانات هم به او نداده ایم. بازیکنی که مصاحبه کرد و من مصاحبه او را بعداً در خانه دیدم، یکی از برترین و پرکوشش ترین بازیکنان ما است و کانون طرفداران مسجدسلیمان هم می دانند او تمام وجودش را برای موفقیت نفت گذاشته است. باید احساسات و توقعات مان را پایین تر بیاوریم و حاشیه را دور کنیم. من این موضوع را برنمی تابم و مطمئن باشید که اگر تکرار گردد، برخورد خواهیم کرد.

او با بیان اینکه با لیدر ها صحبت نموده است، گفت: من خودم با دوستان صحبت کردم و قول دادند که تمرکزشان روی این باشد که به تیم روحیه بدهند. مطمئن باشید دیگر این موضوع را در فصل جاری از تیم نفت مسجدسلیمان نخواهید دید. من قول می دهم این اتفاق تکرار نمی گردد و همه در یک مسیر کوشش می نمایند که به موفقیت برسیم.

عنایتی در انتها ضمن تشکر از ریکاردو ساپینتو بابت حضور در رختکن نفت مسجدسلیمان گفت: ایشان مربی بزرگ و دوست داشتنی هستند و دم در رختکن آمدند و با توجه به اینکه نمی توانستند کنار خط باشند، صحبت کردیم و برای من آرزوی موفقیت کردند و من هم برای ایشان آرزوی موفقیت کردم و چند جمله ای صحبت کردیم و ایشان رفتند. آقای ساپینتو یک مربی حرفه ای هستند و همین انتظار هم از ایشان می رفت.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "رضا عنایتی به سیم آخر زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا عنایتی به سیم آخر زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید