گوشی های سری ردمی نوت 12 در تاریخ 5 آبان معرفی می شوند

به گزارش انجمن آقای شرفی، طی روزهای گذشته گزارش های زیادی در خصوص احتمال معرفی گوشی های سری ردمی نوت 12 طی روزهای آینده منتشر شده است. حالا بر اساس اعلام رسمی شیائومی، این گوشی ها در تاریخ 27 اکتبر (5 آبان) رسما معرفی خواهند شد.

گوشی های سری ردمی نوت 12 در تاریخ 5 آبان معرفی می شوند

در همین زمینه یک پوستر هم منتشر شده که ماژول دوربین یکی از گوشی های این سری را نشان می دهد. در این پوستر شاهد ماژول دوربین مبتنی بر دو دوربین بزرگ و یک دوربین کوچک هستیم که فلش باریک هم در سمت راست بخش پایینی آن دیده می گردد. به طور کلی این ماژول دوربین عملا تفاوت زیادی با طراحی ماژول دوربین گوشی های سری ردمی نوت 11T پرو ندارد. به نظر می رسد تنها تفاوت ظاهری همان شکل و شمایل فلش دوربین است.

حالا که شیائومی تاریخ معرفی این گوشی ها را رسما اعلام نموده، طی روزهای آینده بخشی از مشخصات آن ها رسما به وسیله این شرکت تایید خواهد شد. بر اساس اسناد فاش شده، به نظر می رسد این خانواده از 4 گوشی ردمی نوت 12، نوت 12 پرو، نوت 12 پرو پلاس و نوت 12 پرو اولترا تشکیل شده است. از نظر سرعت شارژ هم احتمالا یکی از گوشی ها از سرعت شارژ 210 واتی بهره می برد که سرعت بسیار بالایی محسوب می گردد.

تمام گوشی های سری ردمی نوت 12 قرار است با نمایشگرهای AMOLED دارای رفرش ریت بالا عرضه شوند و مدل های پرو از چیپست دایمنسیتی 1080 بهره می برند. ظاهرا این گوشی ها اوایل 2023 راهی بازارهای جهانی خواهند شد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی های سری ردمی نوت 12 در تاریخ 5 آبان معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های سری ردمی نوت 12 در تاریخ 5 آبان معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید