معرفی گلکسی بوک 3 پرو 360؛ لپ تاپ هیبریدی با پشتیبانی از شبکه 5G

به گزارش انجمن آقای شرفی، گلکسی بوک 3 پرو 360 نقش لپ تاپ و تبلت را همزمان ایفا می نماید.

معرفی گلکسی بوک 3 پرو 360؛ لپ تاپ هیبریدی با پشتیبانی از شبکه 5G

سامسونگ در ادامه معرفی محصولاتش در رویداد آنپکد، از لپ تاپ گلکسی بوک 3 پرو 360 رونمایی کرد. همانطور که از نام آن تعیین است، این دستگاه جایگزین گلکسی بوک 2 پرو 360 است که سال گذشته معرفی شده بود. پشتیبانی از قلم S-Pen و قابلیت اتصال به 5G نیز آن را از سایر لپ تاپ های تازه سامسونگ متمایز می نماید. با این حال مهم ترین تفاوت این دستگاه نسبت به نسل قبل خود پردازنده و نمایشگر است که در ادامه بیشتر درباره آن ها شرح خواهیم داد.

سامسونگ روی طراحی گلکسی بوک 3 پرو 360 مانور ویژه ای داده است چرا که به کاربر اجازه داده تا به شیوه های متنوعی از قابلیت های آن استفاده کند. این گلکسی بوک از نوعی لولا با قابلیت چرخش 360 درجه بهره می برد که به لطف آن می توانید لپ تاپ خود را به تبلت بدل کنید. این ویژگی به شما یاری می نماید تا از نمایشگر لمسی دستگاه نهایت استفاده را ببرید.

به لطف پشتیبانی Galaxy Book3 Pro 360 از نسل تازه قلم S-Pen، می توانید با این دستگاه طراحی کنید و نقش های هنری خود را بکشید. نمایشگر 16 اینچی با حاشیه های نازک در اطراف، این لپ تاپ هیبریدی را به گزینه ای مجذوب کننده برای استفاده در شرایط مختلف تبدیل می نماید. کره ای ها با استفاده از بدنه آلومینیومی در این مدل، خیال کاربران را از استحکام دستگاه راحت نموده اند. وزن حدودا 1.7 کیلوگرمی و ضخامت تنها 13 میلی متری گلکسی بوک 3 پرو 360 مُهر تاییدی بر طراحی بهبود یافته آن است. این گلکسی بوک تازه وارد در دو رنگ بژ و نوک مدادی به دست مشتریان خواهد رسید.

تعیینات فنی لپ تاپ تازه Galaxy Book3 Pro

گلکسی بوک تازه سامسونگ می تواند رقیبی تازه نفس برای رقبای هیبریدی اش باشد. در واقع سامسونگ این لپ تاپ را برای کاربرانی که به محصولی به روز و پر قابلیت احتیاج دارند روانه بازار می نماید.

سامسونگ از تازهترین پردازنده های سری Core i5 و Core i7 نسل سیزدهم اینتل استفاده نموده که از قدرت پردازشی بالایی در فرایند های مختلف و مالتی تسکینگ برخوردارند. پردازشگر گرافیکی مجتمع اینتل Iris X نیز این مجموعه را همراهی می نماید. سامسونگ گلکسی بوک 3 پرو 360 را در مدل هایی با 8، 16 یا 32 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و 256، 512 یا 1024 گیگابایت حافظه SSD روانه بازار می نماید.

تعیینات نمایشگر استفاده شده در این گلکسی بوک هیبریدی دقیقا مشابه نمونه استفاده شده در پرچمدار این سری یعنی گلکسی بوک 3 اولتراست. این نمایشگر 16 اینچی از پنل Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن 2880 در 1800 پیکسلی و نرخ رفرش 120 هرتزی بهره می برد. سامسونگ ادعا می نماید که حداکثر روشنایی نمایشگر لپ تاپ هیبریدی اش حین پخش ویدیو های HDR به 500 نیت می رسد. بعلاوه پشتیبانی 120 درصدی از بازه رنگی DCI-P3 این لپ تاپ هیبریدی را به یکی از برترین گزینه ها برای طراحی و ادیت تصاویر تبدیل می نماید.

حالت فلیپ Galaxy Book3 Pro

سامسونگ از اسپیکر استریوی پیشرفته متشکل از دو عدد ووفر 5 واتی و دو عدد توییتر 2 واتی با تنظیم AKG و قابلیت های حذف نویز بهبود یافته در این محصول استفاده نموده تا تجربه صوتی بهتری را ارائه دهد. بهره مندی گلکسی بوک 3 پرو 360 از حسگر اثر انگشت نیز امنیت آن را تا حد زیادی بالا برده است. به لطف به کارگیری پورت Thunderbolt 4.0 و پشتیبانی از اتصال شبکه های 5G و Wi-Fi 6E، مجموعه قابلیت های این لپ تاپ هیبریدی تکمیل می گردد.

قیمت گلکسی بوک 3 پرو 360

طبق اعلام رسمی سامسونگ، لپ تاپ گلکسی بوک 3 پرو 360 با قیمت 1,899 دلار راهی بازار خواهد شد. این دستگاه هم اکنون برای پیش خرید در دسترس است و از تاریخ 17 فوریه (28 بهمن) رسماً وارد بازار خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید

به "معرفی گلکسی بوک 3 پرو 360؛ لپ تاپ هیبریدی با پشتیبانی از شبکه 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی گلکسی بوک 3 پرو 360؛ لپ تاپ هیبریدی با پشتیبانی از شبکه 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید