بیرانوند به دربی می رسد؟ ، تصمیم مهم گلر ملی پوش در مورد جراحی بینی اش

به گزارش انجمن آقای شرفی، باشگاه پرسپولیس نمی خواهد در خصوص علیرضا بیرانوند آن هم پیش از دربی و بازی با استقلال ریسک کند.

بیرانوند به دربی می رسد؟ ، تصمیم مهم گلر ملی پوش در مورد جراحی بینی اش

به گزارش انجمن آقای شرفی، هر چند علیرضا بیرانوند در ملاقات حساس با تیم ملی آمریکا در جام جهانی 2022 قطر فیکس و بدون گارد محافظ بازی کرد اما باید بینی شکسته خودش را جراحی کند.

یکی از دلایل شکست سنگین ایران در بازی با انگلیس، خروج علیرضا بیرانوند از زمین بود. او که با بدشانسی محض در همان دقایق ابتدایی بازی با انگلیس پس از برخورد با حسینی مدافع تیم ملی از ناحیه بینی دچار مصدومیت شده بود، هم بازی با انگلیس را از دست داد و هم بازی با ولز را از روی نیمکت دیدن کرد.

هرچند خود علیرضا بیرانوند و کارلوس کی روش دوست داشتند این دروازه بان مقابل ولز به میدان برود اما فیفا مخالفت کرد تا نوبت به سید حسین حسینی برسد.

  • دخالت دوباره یک ستاره در ماجرای انتخاب سرمربی تیم ملی | ضربه بعدی به فوتبال ایران در راه است؟

در شرایط طبیعی علیرضا بیرانوند با توجه به شکستگی از ناحیه بینی احتیاج به عمل جراحی داشت اما خود این دروازه بان مانع شد.

فراموش نکنیم که حساسیت بازی با آمریکا و اهمیت حضور بیرانوند در این بازی مانع از جراحی او تا این لحظه شده است و باشگاه پرسپولیس و خود بیرانوند بازی مقابل استقلال را هم حساس و مهم تلقی می نمایند، بنابراین عمل جراحی به بعد از دربی موکول خواهد شد.

دربی قرار است روز 29 آذرماه برگزار گردد و شنیدیم یحیی گل محمدی مخالف عمل جراحی زودهنگام است.

سرمربی پرسپولیس خوب می داند این ملاقات از چه اهمیت ویژه ای برخوردار است و نمی خواهد برترین گلرخودش را در این ملاقات از دست بدهد.

  • تغییرات مهم در تیم ملی ایران | 6 بازیکن مجبور به خداحافظی می شوند؟

گرچه احمد گوهری دروازه بان سرخپوشان تهرانی هم تجربه بازی در دربی را در کارنامه دارد اما کیست که نداند ستاره پرسپولیس در فصل جاری علیرضا بیرانوند است؟

البته گفته می گردد خود علیرضا بیرانوند هم اصلا دوست ندارد این ملاقات حساس را از دست بدهد. او هم نمی خواهد در دربی نباشد و بنابراین باید عمل جراحی خود را به تعویق بیندازد مگر آن که ...

منبع: خبر ورزشی

منبع: همشهری آنلاین

به "بیرانوند به دربی می رسد؟ ، تصمیم مهم گلر ملی پوش در مورد جراحی بینی اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند به دربی می رسد؟ ، تصمیم مهم گلر ملی پوش در مورد جراحی بینی اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید