ترکیب احتمالی استقلال در مصاف با پرسپولیس ، ساپینتو با چیدمان هجومی در پی صدر

به گزارش انجمن آقای شرفی، استقلال پس از وقفه طولانی در لیگ برتر امروز برابر پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

ترکیب احتمالی استقلال در مصاف با پرسپولیس ، ساپینتو با چیدمان هجومی در پی صدر

به گزارش انجمن آقای شرفی آنلاین، استقلال تهران در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 امروز در استادیوم آزادی به ملاقات پرسپولیس تهران خواهد رفت.

لیگ برتر فوتبال روز گذشته با برگزاری پنج ملاقات پس از 52 روز وقفه شروع شد و دربی سرخابی های مرکز در شرایط برگزار می گردد که هر دو تیم با رجحان مقابل رقبا به تعطیلات رفته بودند: پرسپولیس یک بر صفر مس کرمان را شکست داد و استقلال هم طرفدار را یک بر صفر از پیش رو برداشت.

استقلال تهران پس از آخرین بازی لیگ پیش از تعطیلات نساجی را شکست داد و قهرمانی در سوپرجام را جشن گرفت. تیم ساپینتو از نظر روحی با انگیزه بالا به تعطیلات رفت و سه بازیکن این تیم هم در جام جهانی قطر حضور یافتند.

روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی و سید حسین حسینی سه نماینده استقلال در تیم ملی بودند و هر سه در ترکیب ایران حضور یافتند. این سه بازیکن پس از مدتی استراحت به تمرینات ملحق شدند اما جلالی به علت آسیب دیدگی تمرینات را طی روزهای اخیر از دست داد و در بازی دربی غایب است.

به غیر از او بعلاوه علیرضا رضایی هم دچار آسیب دیدگی شد و این دروازه بان هم نمی تواند در فهرست بازی حضور داشته باشد. بعلاوه عارف غلامی هم در تمرینات روز گذشته احساس درد داشته و تعیین نیست در این بازی فیکس خواهد بود یا خیر.

گزینه اول ریکاردو ساپینتو برای این مسابقه قطعا سید حسین حسینی خواهد بود. حسینی از ابتدای فصل در تمامی مسابقات حضور داشته و حتی یک بازی را از دست نداده است.

خط دفاعی استقلال برای این بازی احتمالا با حضور کوین یامگا، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند و جعفر سلمانی تشکیل می گردد. شرایط ناتعیین غلامی موجب می گردد مرادمند و سیاوش یزدانی گزینه جانشینی او باشند.

در خط میانی مهدی مهدی پور و روزبه چشمی دو بازیکنی هستند که طی بیشتر مسابقات حضور داشته و پیش بینی می گردد در این بازی هم همراه با آرش رضاوند فیکس باشند.

خط حمله احتمال زیاد از حضور مهدی قایدی و محمد محبی برخوردار خواهد بود و ارسلان مطهری هم می تواند مهاجم هدف آبی ها در این بازی حساس باشد.

ترکیب احتمالی استقلال

سید حسین حسینی، جعفر سلمانی، سیاوش یزدانی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

منبع: همشهری آنلاین

به "ترکیب احتمالی استقلال در مصاف با پرسپولیس ، ساپینتو با چیدمان هجومی در پی صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال در مصاف با پرسپولیس ، ساپینتو با چیدمان هجومی در پی صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید