انتقال غیر منتظره گزینه استقلال و پرسپولیس به تیم اروپایی ، ستاره ایرانی گرانترین بازیکن تاریخ شد

به گزارش انجمن آقای شرفی، ملی پوش ایرانی 1.8 میلیون یورو برای لخ پوزنان هزینه در بر خواهد داشت. هیچ باشگاه لهستانی تا به حال این همه هزینه نکرده است!

انتقال غیر منتظره گزینه استقلال و پرسپولیس به تیم اروپایی ، ستاره ایرانی گرانترین بازیکن تاریخ شد

به گزارش انجمن آقای شرفی در شرایطی که علی قلی زاده چند وقتی است که به بلژیک بازگشته تا در تمرینات شارلروا شرکت کند، اما اکنون بعضی رسانه های لهستانی مدعی هستند که این وینگر ایرانی برای ادامه فوتبالش، راهی تیم لخ پوزنان خواهد شد.

رسانه gol24 لهستان در مطلبی نوشته است: لخ پوزنان بازیکن ملی پوش ایرانی را می خرد. علی قلی زاده برای این انتقال، 1.8 میلیون یورو هزینه خواهد داشت، گران ترین انتقال در لهستان.

در این گزارش آمده است:

قلی زاده بازیکن تازه لخ پوزنان می گردد. ملی پوش ایرانی 1.8 میلیون یورو برای لخ پوزنان هزینه در بر خواهد داشت. هیچ باشگاه لهستانی تا به حال این همه هزینه نکرده است! این وینگر، جای میخال اسکوراش را خواهد گرفت. این بازیکن لهستانی راهی لیگ بلژیک شد و وینگر ایرانی نیز از آنجا خواهد آمد. کولجورز او را از شارلروا خواهد خرید.

لخ پوزنان تا به امروز هیچ انتقالی در پنجره تابستانی انجام نداده است. طرفداران نگران این موضوع هستند اما ظاهرا دلواپسی آنها بی علت است. همانطور که مربی جان فن دن بروم خاطرنشان کرد، بازیکنان تازه زیادی به تیم اضافه نخواهند شد و در واقع تعداد آنها مقدار انگشتان یک دست خواهد بود، اما هر کدام کیفیت بالایی خواهند داشت.

علی قلی زاده، یک وینگر 27 ساله ایرانی است. او اخیرا به صورت قرضی در ترکیه بود. او بازی زیادی برای تیم کاسیم پاشا انجام نداد. او از اواسط سال 2018 راهی شارلروا شده و لخ پوزنان میخواهد رکورد جابجایی را با جذب او بشکند. ما در خصوص 1.8 میلیون یورو صحبت می کنیم. برای مقایسه، لژیا ورشو حتی یک یورو هم برای چهار بازیکنی که در این پنجره به خدمت گرفته، خرج نکرده است.

علی قلی زاده این فرصت را داشت تا در جام جهانی قطر حضور داشته باشد و در ملاقات برابر انگلیس یک پاس گل داد. او در مجموع 30 بازی برای تیم ملی ایران انجام داده و در حال حاضر در حال درمان آسیب دیدگی از ناحیه منیسک است و تا 2 ماه دیگر آماده حضور در میادین خواهد بود.

انتقال قلی زاده که مدت قرارداد آن تا سال 2026 خواهد بود، به گران ترین خرید تاریخ لیگ لهستان تبدیل خواهد شد. در زیر، فهرست خریدهای پرهزینه لیگ را مرور می کنیم:

1.8 میلیون یورو (به زودی) - علی قلی زاده از شارلروا به لخ پوزنان

1.5 میلیون یورو - بارتوش اسلیز از زاگلبیه لوبین به لژیا ورشو

1.5 میلیون یورو - مایک ناوروکی از وردربرمن به لژیا ورشو

1.2 میلیون یورو - آفونسو سوزا از بلننسس به لخ پوزنان

1.2 میلیون یورو - آدریل با لوآ از ویکتوریا پیلزنو به لخ پوزنان

بیش از 1 میلیون یورو - کریستوفر ولده از هاگسوند به لخ پوزنان

منبع: همشهری آنلاین

به "انتقال غیر منتظره گزینه استقلال و پرسپولیس به تیم اروپایی ، ستاره ایرانی گرانترین بازیکن تاریخ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال غیر منتظره گزینه استقلال و پرسپولیس به تیم اروپایی ، ستاره ایرانی گرانترین بازیکن تاریخ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید