ببینید؛ تریلر تازه Wild Hearts نبرد با هیولاهای بزرگ بازی را نشان می دهد

به گزارش انجمن آقای شرفی، استودیوی اومگا فورس (Omega Force) به تازگی تریلری هفت دقیقه ای از گیم پلی Wild Hearts منتشر نموده که نبرد با هیولاهای بزرگ بازی را نشان می دهد.

ببینید؛ تریلر تازه Wild Hearts نبرد با هیولاهای بزرگ بازی را نشان می دهد

در این بازی که در سبک شکار هیولا توسعه داده شده، باید موجودات بزرگ الجثه ای با نام کمونو را از بین ببرید. البته شما در این راه تنها نخواهید بود . در کنار فناوری کاراکوری (Karakuri) در بازی که تمرکز زیادی روی آن خواهد بود و در واقع قرار است عنصر متمایز این بازی نسبت به آثار مشابه باشد، حالت کوآپ نیز به یاری شما خواهد آمد. استفاده از فناوری ذکر شده و حالت کوآپ نیز در تریلر منتشر شده به خوبی قابل مشاهده است.

به نظر میرسد که Wild Hearts تنها محدود به زمین نخواهید بود و می توانید با وسایلی که به وسیله فناوری کاراکوری در دسترس شما قرار می گیرد، در طول مبارزه یا حرکت در دنیا بازی به ارتفاع خاصی دست پیدا کنید. از آنجایی که میزان کمونوها بسیار بزرگ است، داشتن قابلیتی که با آن بتوانید از لحاظ ارتفاع به رجحان دست پیدا کنید، می تواند مجذوب نماینده باشد.

الکترونیک آرتز و کوئی تکمو در ابتدای ماه گذشته اعلام کردند که روی یک بازی تازه در سبک شکار هیولا کار می نمایند. این بازی هفته گذشته با نام Wild Hearts معرفی گردید و به وسیله استودیویی ساخته می گردد که به خاطر بازی هایی نظیر سری Toukiden و بعلاوه سری Dynasty Warriors معروفیت دارد. بازی در ژاپن فئودالی و در منطقه ای به نام آزوما جریان دارد که درگیر موجودات غول پیکری شده است.

شما می توانید به تنهایی در دنیای پر جنب و جوش بازی سفر نموده یا آن را با حداکثر 2 نفر در حالت کوآپ تجربه کنید. از طرفی با اسلحه های منحصربه فرد و تنوع زیاد آن ها، سیستم کرفتینگ و فناوری کاراکوری، هر کسی می تواند سبک گیم پلی متفاوت خود را داشته باشد.

بازی Wild Hearts در تاریخ 17 فوریه 2023 (28 بهمن 1401) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید

منبع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر تازه Wild Hearts نبرد با هیولاهای بزرگ بازی را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر تازه Wild Hearts نبرد با هیولاهای بزرگ بازی را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید