82 کیلومتر فیبر نوری در نیکشهر بهره برداری شد

به گزارش انجمن آقای شرفی، سرپرست فرمانداری نیکشهر گفت: 82 کیلومتر فیبر نوری با هدف پایداری خطوط مخابراتی بخش بنت با جمعیت حدود 35 هزار نفر از هوایی به زمینی برگردان و بهره برداری شد.

82 کیلومتر فیبر نوری در نیکشهر بهره برداری شد

مجیب حسنی اظهارداشت: با رسیدن فیبرنوری به بخش بِنت نیکشهر بیش از 6 هزار خانوار روستایی در 50 روستای بخش های مرکزی و بنت از آنتن دهی تلفن و اینترنت پایدار بهره مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: باتوجه به قطعی متعدد ارتباط مخابراتی بخش بنت و دهستان چاهان بخش مرکزی، برای پایداری خطوط مخابراتی منطقه ها یاد شده پیگیر تکمیل و زیربار بردن فیبر نوری زمینی از این منطقه ها هستیم.

سرپرست فرمانداری نیکشهر با بیان اینکه 237 کیلومتر فیبرگذاری در این شهرستان مصوبه سفر وزیر ارتباطات به استان سیستان وبلوچستان بود که هم اینک در حال اجراست، گفت: تسریع در تکمیل این طرح از خواسته های اصلی مردم است.

وی بر زمینی شدن فیبرنوری نیکشهر به منطقه نکهچ و گرگان، هنزم زیردان و چاهان، کوچینک و نسپوران و چانف و آهوران تاکید نمود و اظهارداشت: مسوولان در این زمینه کوشش های لازم را انجام تا شاهد ارائه مناسب خدمات تلفن و اینترنت در سطح منطقه ها شهری و روستایی باشیم.

نیکشهر از شمال به شهرستان های لاشار و ایرانشهر، از شرق به شهرستان های قصرقند و راسک، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، از غرب به شهرستان های فنوج و استان هرمزگان محدود است.

شهر نیکشهر در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انجمن آقای شرفی سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "82 کیلومتر فیبر نوری در نیکشهر بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "82 کیلومتر فیبر نوری در نیکشهر بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید