10 میلیون یورو علت اختلاف سانچز و ایران

به گزارش انجمن آقای شرفی، دلایل جدیدی از به توافق نرسیدن سانچز و فدراسیون فوتبال ایران فاش شد.

10 میلیون یورو علت اختلاف سانچز و ایران

به گزارش گروه ورزشی انجمن آقای شرفی فدراسیون فوتبال کشورمان هفته گذشته مذاکرات مفصلی با فلیکس سانچز برای حضور وی در تیم ملی انجام داد، اما در نهایت سرمربی سابق تیم ملی قطر تصمیم گرفت دیگر در فوتبال آسیا فعالیت نکند و با امضای قراردادی به عنوان سرمربی تازه اکوادور معرفی گردید.

مهدی تاج و همکارانش که خواهان امضای قرارداد با این سرمربی اسپانیایی تا انتها جام ملت های 2023 بودند، در نهایت نتوانستند رضایت سانچز را جلب نمایند، زیرا او خواهان امضای قرارداد بلند مدت 4 ساله تا انتها جام جهانی 2026 بود.

از طرفی مبلغ مورد درخواست این مربی نیز تفاوت های زیادی با رقم مدنظر فدراسیون ایران داشت. سانچز ظاهرا از مدیران فوتبال کشورمان خواسته بود برای هر حدود سال 2 میلیون و 500 هزار یورو دریافت کند. در شرایطی که فدراسیون ایران می خواست به این مربی در نهایت زیر یک و نیم میلیون دلار پرداخت کند.

مهدی تاج با توجه به تجربه تلخ قرارداد ویلموتس قصد نداشت قرارداد سرمربی خارجی را بلندمدت امضاء کند و امیدوار بود با توجه به ارتباط خوب کشورمان با قطر، مبلغ قرارداد سانچز هم به وسیله همین کشور به او پرداخت گردد و قطری ها بتوانند طلب خود از ایران را به وسیله مطالبات فدراسیون در فیفا و AFC دریافت بنمایند، اما در نهایت هیچ یک از این موارد انجام نشد تا سانچز به اکوادور برود و امیر قلعه نویی در یک قدمی معرفی به عنوان سرمربی تازه تیم ملی و جانشین کی روش قرار بگیرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "10 میلیون یورو علت اختلاف سانچز و ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 میلیون یورو علت اختلاف سانچز و ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید