نحوه فعالیت کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس در مرداد اعلام شد

به گزارش انجمن آقای شرفی، نحوه فعالیت کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس از پنجم مرداد تا یکم شهریورامسال اعلام شد.

نحوه فعالیت کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس در مرداد اعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی انجمن آقای شرفی به نقل از دانشگاه تربیت مدرس ، نحوه فعالیت کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس از پنجم مرداد تا یکم شهریورامسال اعلام شد.

بر اساس این گزارش ، کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس از 5 مرداد تا اول شهریور در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 16:30 به ارائه خدمات می پردازد و روزهای پنج شنبه تعطیل است.

گروه های خدمات فنی (تسویه حساب دانشجویان)، سفارشات، تأمین مدرک (سفارش مقالات) و دیداری شنیداری طبق بخشنامه دانشگاه غیرفعال و گروه خدمات کتابداری (بخش امانت و بخش مرجع و اطلاع رسانی) فعال است و به ارائه خدمات می پردازد. همچنین سالن های مطالعه شبانه روزی طبقه همکف طبق روال برای افراد مجاز قابل استفاده خواهد بود.

بر اساس اعلام کتابخانه مرکزی، خاتمه نامه ها و رساله هایی که در فاصله زمانی فوق در سامانه پارسه بارگذاری گردد از 2 شهریور مورد آنالیز قرار می گیرد و دانشجویان پس از تأیید کارشناس می توانند جهت ارائه نسخه چاپی و سی دی خاتمه نامه به گروه خدمات کتابداری مراجعه نمایند.

جستجو و مشاهده فهرست منابع موجود در کتابخانه مرکزی و تمدید و رزرو کتاب و منابع دیداری شنیداری به وسیله آدرس lib.modares.ac.ir ، جستجو و مشاهده متن کامل خاتمه نامه ها و رساله ها به وسیله سامانه پارسه با آدرسparseh.modares.ac.ir و دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی از تمامی دانشکده ها، آزمایشگاه ها، سایت مرکزی و ... برای کاربران امکان پذیر است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "نحوه فعالیت کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس در مرداد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه فعالیت کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس در مرداد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید