معاون امور تعاون: اتاق شرایط برای رصد لحظه ای تعاونی ها تشکیل می گردد

به گزارش انجمن آقای شرفی، تهران (پانا) - معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات تازه این معاونت برای تسریع فرآیندها، هم افزایی، هماهنگی میان بخشی و جلوگیری از هدر رفت وقت سیستم، عنوان نمود که اتاق شرایط (EOC) در معاونت تعاون برای رصد لحظه ای و آنلاین تعاونی ها تشکیل می گردد.

معاون امور تعاون: اتاق شرایط برای رصد لحظه ای تعاونی ها تشکیل می گردد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،مهدی مسکنی، در چهارمین ملاقات با مدیران و کارشناسان امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران بیان نمود: تا کنون حدود 30 تعاونی مشکل دار آنالیز شده اند.

معاون امور تعاون با اشاره به اقدامات تازه این معاونت برای تسریع فرآیندها، هم افزایی، هماهنگی میان بخشی و جلوگیری از هدر رفت وقت سیستم، گفت : اتاق شرایط (EOC) در معاونت تعاون برای رصد لحظه ای و آنلاین تعاونی ها تشکیل می گردد.

وی توضیح داد: عملکرد تعاونی ها و ادارات کل استانی پایش و نظارت می شوند و در صورت ترک فعل از سوی هر طرف، اقدام فوری و جدی انجام می گیرد.

مسکنی تاکید نمود: با برگزاری نشست ها در مسجد و گفت وگوی بی واسطه و رودررو با مردم، از نزدیک با دغدغه ها و مسائل مردم روبرو شده و با آنالیز مسائل مطرح شده در نشست ها، نسبت به سیاست گذاری و تنظیم دستور العمل ها با دقت بیشتری اقدام می گردد.

معاون امور تعاون خاطر نشان کرد: با هدف افزایش سطح آموزشی تعاونگران، سرفصل های آموزشی لازم برای تعاونگران تهیه و در استان تهران به صورت پایلوت اجرا می گردد.

وی با اشاره به کمبود ساختاری بخش دولتی تعاون اطلاع داد: در خواست اضافه شدن دفتر مسکن،حقوقی و حسابرسی به ساختار معاونت امور تعاون به سازمان امور استخدامی کشور، ارسال می گردد.

سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران نیز در این نشست بیان نمود : آقای مسکنی، جهادی وار مسائل تعاونی های مشکل دار را رصد و پیگیری می نمایند.

وی اضافه کرد: تعاونگران عزیز در این مدت کوتاه، تغییرات محسوس را لمس نموده اند.

تهمینه دانیالی با بیان اینکه در این نشست، تمامی مصوبات به تفکیک تعاونی، تاریخ اجرا و مقدار پیشرفت آنالیز شد، توضیح داد: مدارک و مستندات اجرای مصوبات، در اختیار معاونت امور تعاون نهاده شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "معاون امور تعاون: اتاق شرایط برای رصد لحظه ای تعاونی ها تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون امور تعاون: اتاق شرایط برای رصد لحظه ای تعاونی ها تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید