آقای گل قطر و بالاتر از بغداد بونجاح: پرسپولیس را دوست دارم ، قطعا می خواهم در پرسپولیس بازی کنم اما ...

به گزارش انجمن آقای شرفی، پرسپولیسی سابق و برنده کفش طلای لیگ دسته اول قطر فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.

آقای گل قطر و بالاتر از بغداد بونجاح: پرسپولیس را دوست دارم ، قطعا می خواهم در پرسپولیس بازی کنم اما ...

به گزارش انجمن آقای شرفی، امیر روستایی فصل خوبی را در قطر گذراند و حالا به فوتبال بحرین رفته است. روستایی، مهاجم سابق پیکان، پرسپولیس و تیم المپیک ایران هم چند روز پیش به طور رسمی به تیم ستره بحرین پیوست. او در پیکان به عنوان بازیکن جوان مطرح شد و دو فصل در پرسپولیس حضور داشت، اما کمتر فرصت بازی کرد و به پیکان برگشت. در لیگ بیست و یکم لباس نفت مسجد سلیمان را به تن کرد و بعد از آن راهی الشحانیه قطر شد. روستایی در قطر و الشحانیه توانست عملکرد خوبی از خودش به جا بگذارد و با 16 گل آقای گل رقابت ها شده و کفش طلا را برد. از نظر تعداد گل زده هم او سومین بازیکن فصل قطر و بالاتر از ستاره هایی مانند بغداد بونجاح نهاده شد و با این پشتوانه ماجراجویی جدیدش را آغاز کرد. این مهاجم 26 ساله در ادامه اما اهداف متفاوتی هم دارد: قطعا دوست دارم روزی به پرسپولیس برگردم اما فعلا نه.

الشحانیه

راجع به الشحانیه باید بگویم که فصل خیلی خوبی برای من بود و توانستم آنجا آمار خیلی خوبی را برای خودم ثبت کنم و سومین گلزن برتر سال قطر شوم. پیشنهاد تمدید از آنجا برای من بود ولی تصمیم گرفتم که پس از موفقیت در قطر چالش دیگری را برای خود انتخاب کنم که کشور بحرین و تیم ستره بود تا بتوانم به عنوان اولین ایرانی اینجا پرچم کشورم را بالا ببرم. دوست دارم بتوانم توانایی هایم را نشان دهم و راه برای باقی دوستانم هموار گردد. به عنوان اولین بازیکن ایرانی مقداری ورود من سخت بود، اما خدا را شکر با توجه به رایزنی هایی که به وسیله مدیر برنامه ام انجام شد این رخ داد. سعی می کنم فوتبال خود را خارج از ایران ادامه دهم چون مسیری است که از سال قبل آغاز کردم و برای من خوب بوده و سعی کردم سال جاری هم ادامه دهم و دو سه پیشنهاد خوب از ایران داشتم، ولی دوست دارم بیرون از ایران ادامه بدهم.

لیگ قطر

الشحانیه برای من آغاز خیلی خوبی بود برای این که بتوانم استارت خود را بزنم و بیرون از ایران بازی کنم و شاید اگر این عملکرد را نداشتم باید برمی گشتم و اینکه خیلی خوشحالم که با تیم های بزرگی بازی کردم و توانستم به آنها گل بزنم و توانایی های خود را در فوتبال قطر نشان دهم و تیم ما جزء 4 تیم برتر قطر شد که در تاریخ الشحانیه این اتفاق نیفتاده بود و قهرمان جام حذفی شدیم که این اتفاق باز هم برایشان نیفتاده بود و از این بابت خیلی خوشحالم که توانستم به آنها یاری کنم و خدا را شکر می کنم.

بازگشت به ایران

قطعا دوست دارم به تیم محبوب خودم پرسپولیس در ایران بازگردم اما نه الان! بلکه دوست دارم از این شرایطی که در آن هستم تجربه بیشتری کسب کنم و گل های بیشتری بزنم و بتوانم پیشرفت زیادی کنم. آرزوی موفقیت برای پرسپولیس چه در لیگ و چه لیگ قهرمانان آسیا دارم.

قلب قرمز

از همسرم خیلی تشکر می کنم که در این مدت خیلی به من یاری کرد و از من حمایت کرد. امیدوارم به گونه ای کار کنم که بتوانم جواب محبت هایش را بدهم و زندگی اش را تغییر دهم.

منبع: همشهری آنلاین

به "آقای گل قطر و بالاتر از بغداد بونجاح: پرسپولیس را دوست دارم ، قطعا می خواهم در پرسپولیس بازی کنم اما ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای گل قطر و بالاتر از بغداد بونجاح: پرسپولیس را دوست دارم ، قطعا می خواهم در پرسپولیس بازی کنم اما ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید