عرضه رایانه های صنعتی از سوی محققان دانش بنیان

به گزارش انجمن آقای شرفی، یک شرکت دانش بنیان کامپیوتر های صنعتی را برای اتوماسیون ماشین آلات و خطوط فراوری در صنایعی مانند نفت و گاز و نیروگاه های برق عرضه نموده است.

عرضه رایانه های صنعتی از سوی محققان دانش بنیان

به گزارش گروه دانشگاه انجمن آقای شرفی، یک شرکت دانش بنیان کامپیوترهای صنعتی را برای اتوماسیون ماشین آلات و خطوط فراوری در صنایعی مانند نفت و گاز و نیروگاه های برق عرضه نموده است.

احمد امیدی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به ساخت کامپیوتر های صنعتی در این شرکت، گفت: این دستگاه ها در اتوماسیون ماشین آلات و خطوط فراوری صنعتی کاربرد دارند و ما در این شرکت این دستگاه ها را در سری های بزرگ و مینی طراحی کردیم.

وی پی ال سی را دستگاه کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی و به عنوان یک کامپیوتر صنعتی که جزو اصلی بخش اتوماسیون صنعتی است، توصیف کرد و یادآور شد: پی ال سی یک نوع کامپیوتر خاص است که برای کارکردی قابل اطمینان در شرایط صنعتی خاص مثل دما های بسیار بالا، رطوبت، خشکی و گردوخاک طراحی شده است تا بتوان فرآیند های صنعتی از قبیل خط مونتاژ در یک کارخانه فراوریی، فرآیند های موجود در کارخانه های سنگ معدن یا تصفیه خانه های فاضلاب را اتوماتیک کرد.

امیدی با بیان اینکه این محصول در صنایع مختلفی مانند نفت و گاز، نیروگاه های برق، صنعت فولاد، صنعت خودرو، صنایع شیمیایی و بخش انرژی و بهینه سازی مصرف کاربرد های فراوانی دارد، یادآور شد: این محصول نسبت به نمونه های خارجی خود قیمت خیلی پایین تری دارد؛ اما از لحاظ کیفیت کاملاً قابل رقابت است و توانسته صرفه جویی ارزی خوبی به همراه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عرضه رایانه های صنعتی از سوی محققان دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه رایانه های صنعتی از سوی محققان دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید