شانگهای، سازمانی فعال برای همکاری های منطقه ای است

به گزارش انجمن آقای شرفی، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس جمهور گفت: برای همکاری های منطقه ای بسیار اهمیت قائلیم و سازمان شانگ های یکی از سازمان های فعال برای همکاری های منطقه ای است.

شانگهای، سازمانی فعال برای همکاری های منطقه ای است

به گزارش انجمن آقای شرفی؛ آقای سید ابراهیم رئیسی قبل از عزیمت به تاجیکستان به منظور حضور در اجلاس شانگ های در جمع انجمن آقای شرفی گفت: این سفر به تاجیکستان به دعوت آقای رحمان اف رئیس جمهور این کشور و به منظور حضور و شرکت در اجلاس شانگ های صورت می گیرد.

رئیس جمهور گفت: آسیا از خزائن مهم فرهنگ و تمدن بشری و جایگاه مدنیت منطقه آسیا در جای جای منطقه قابل بحث و مذاکره است و مسئله همکاری های کشور های منطقه و آسیایی از مسائل بسیار مهم محوری به تعداد می رود.

آقای رئیسی افزود: ما برای همکاری های منطقه ای بسیار اهمیت قائلیم و سازمان شانگ های یکی از سازمان های فعال برای همکاری های منطقه ای است.

رئیس جمهور گفت: در این اجلاس اولین برنامه ما دیدار هایی است که با مسئولان عالی کشور های شرکت کننده اجلاس خواهیم داشت و هدف از شرکت در این اجلاس بیان دیدگاه ها و نظرات جمهوری اسلامی ایران و عمده ترین و محوری ترین آن ها نگاه های فرهنگی، اقتصادی است و تعامل اقتصادی که با کشور های آسیایی و کشور های منطقه ای خواهیم داشت.

آقای رئیسی افزود: در ادامه این سفر، دیدار دو جانبه با مقامات تاجیکستانی خواهیم داشت، با تاجیکستان ارتباط سیاسی و مناسبات اقتصادی داشته و داریم و زمانی دچار وقفه ای شد که با این سفر یک فصل جدیدی را با تاجیکستان رقم خواهیم زد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شانگهای، سازمانی فعال برای همکاری های منطقه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانگهای، سازمانی فعال برای همکاری های منطقه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید