سهمیه جبرانی بنزین چه زمانی واریز خواهد شد؟

به گزارش انجمن آقای شرفی، به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، با توجه به مسائل به وجود آمده در سوخت رسانی، براساس اعلام رئیس جمهوری، مقرر شد سهمیه جبرانی بنزین به کارت های سوخت واریز گردد. هنوز میزان و زمان واریز آن معین نشده است.

سهمیه جبرانی بنزین چه زمانی واریز خواهد شد؟

انجمن آقای شرفی - فاطمه کاهی با بیان اینکه اندازه سهمیه در هیات دولت مورد آنالیز قرار می گیرد، گفت: هر اندازهی که به ما ابلاغ گردد، برای خودروها واریز می کنیم. به گفته وی، سهمیه قبلی در کارت ها محفوظ است. مردم نگران این مساله نباشند. و پس از برطرف کامل مشکل در همه صندلی ها، می توانند از این سهمیه استفاده نمایند.

وزیر نفت هم از سهمیه جبرانی بنزین اطلاع داد

وزیر نفت هم از آنالیز ها برای واریز سهمیه جبرانی به کارت هوشمند سوخت هموطنان به دستور رئیس جمهوری اطلاع داده است. اوجی خاطرنشان کرد به سبب مسائل به وجود آمده، در حال آنالیز هستیم که سهمیه برای هموطنان در سرانجام ماه به کارت سوخت واریز گردد. میزان سهمیه در حال آنالیز است که پس از معین شدن اعلام و در سرانجام آبان ماه نیز به کارت های سوخت واریز می گردد.

طبق اعلام وزارت نفت، این سهمیه به خودروهای سواری، موتورسیکلت ها، آکادمی ها و همه وسایل نقلیه ای که از کارت سوخت استفاده می نمایند، تعلق می گیرد.

منبع: ایسنا

ام وی ام X22 پرو در راه بازار / هاچ بک کراس چینی با موتور یک لیتری!
بازار خودرو ترکیه چگونه است؟ / خودروهایی که با 500 میلیون تومان می توان خرید
این خودروها را نخرید ایمن نیستند
منبع: بیت ران

به "سهمیه جبرانی بنزین چه زمانی واریز خواهد شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه جبرانی بنزین چه زمانی واریز خواهد شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید