دستگیری یک فرد مسلح در نزدیکی محل اقامت کامالا هریس

به گزارش انجمن آقای شرفی، دستگاه اطلاعاتی آمریکا یک فرد مسلح اهل ایالت تگزاس را در نزدیکی محل اقامت معاون رئیس جمهور بازداشت کرد.

دستگیری یک فرد مسلح در نزدیکی محل اقامت کامالا هریس

به نقل از خبرگزاری رویترز، دستگاه اطلاعاتی آمریکا اعلام نمود یک مرد اهل ایالت تگزاس در نزدیکی محل اقامت رسمی کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن بر سر تخلفات مرتبط با نگهداری سلاح بازداشت شد.

این دستگاه اطلاعاتی که مسئول امنیت رئیس جمهور و معاون وی است گفت متهم، پاول مورا 31 ساله در خیابانی در نزدیک یک مجموعه دولتی بازداشت شد که محل اقامت معاون رئیس جمهور و رصدخانه نیروی دریایی آمریکا در آن واقع شده است.

اداره پلیس واشنگتن گفت بازداشت این فرد در پی اطلاعات یک بولتن اطلاعاتی که از تگزاس نشات می گرفت رخ داد. این اداره درباره محتوای این بولتن چیزی نگفت.

ارگان وابسته به فاکس نیوز در واشنگتن در پیامی در توئیتر نوشت مورای دچار این توهم پارانوئید شده بود که دولت یا ارتش آمریکا قصد کشتن وی را دارند. وی همچنین برای مادر خود پیامکی فرستاده و گفته بود در واشنگتن است و میخواهد به مشکل خودش بپردازد.

پلیس واشنگتن اعلام نمود مورای در مورد حمل سلاح خطرناک، حمل مسلسل یا اسلحه شکاری خارج از یک کسب و کار، حمل مهمات ثبت نشده و حمل یک دستگاه تزریق مهمات با ظرفیت عظیم تفهیم اتهام شده است. پلیس گفت یک مسلسل و مهمات آن از خودروی وی کشف شده است.

تحقیقات پلیس برای تعیین شدن ابعاد مختلف این موضوع در جریان است.، باشگاه انجمن آقای شرفی

منبع: ایران آنلاین

به "دستگیری یک فرد مسلح در نزدیکی محل اقامت کامالا هریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری یک فرد مسلح در نزدیکی محل اقامت کامالا هریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید