دستاورد محققان کشور روی جلد مجله معتبر انجمن شیمی آمریکا

به گزارش انجمن آقای شرفی، دستاورد محققان مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران بر روی جلد مجله معتبر JPC یکی از باسابقه ترین مجله های انجمن شیمی آمریکا (ACS) نقش بست.

دستاورد محققان کشور روی جلد مجله معتبر انجمن شیمی آمریکا

به گزارش گروه دانشگاه انجمن آقای شرفی، دستاورد رساله پیام ارغوانی، دانشجوی دکتری بیوفیزیک آزمایشگاه بیوشیمی فیزیک مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران که با راهنمایی علی اکبر موسوی موحدی استاد گروه بیوفیزیک انجام شده است، در مجله JPC بخش B به چاپ رسید.

طرح گرافیک روی جلد این نشریه از طریق نویسندگان مقاله بر مبنای محتوای مقاله طراحی و مورد انتخاب سردبیری نشریه JPC قرار گرفت و در مجلد 126، شماره 8 سال 2022 در همین هفته به چاپ رسید.

The Journal of Physical Chemistry B - ACS Publications که از سال 1896 با چاپ معتبرترین دستاورد های علمی در حوزه شیمی فیزیک کار خود را آغاز کرد، پس از (JACS) Journal of the American Chemical Society باسابقه ترین مجله انجمن شیمی آمریکا (ACS) به شمار می رود.

نشریه JPC بخش B در قلمرو بیوفیزیک و بیوشیمی فعالیت می کند و نمایه H-Index آن 392 است که به عنوان یکی از معتبرترین مجلات این حوزه شناخته می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دستاورد محققان کشور روی جلد مجله معتبر انجمن شیمی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاورد محققان کشور روی جلد مجله معتبر انجمن شیمی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید