جهانی: می خواستم به استقلال بروم که نشد، درست نبود از ذوب آهن جدا شوم

به گزارش انجمن آقای شرفی، هافبک ذوب آهن اصفهان گفت در ابتدای لیگ بیستم می خواست به استقلال ملحق گردد که چنین اتفاقی رخ نداد.

جهانی: می خواستم به استقلال بروم که نشد، درست نبود از ذوب آهن جدا شوم

به گزارش خبرنگار ورزشی انجمن آقای شرفی، میلاد جهانی پس از شکست یک بر صفر ذوب آهن اصفهان مقابل پیکان گفت: مسابقه را خوب آغاز کردیم و بازی در اختیار ما بود. توپ روی اتفاقی ساده تبدیل به گل شد. خیلی کوشش کردیم گل بزنیم که بی ثمر بود.

وی درباره پیشنهادهایی که در فصل نقل وانتقالات دریافت نموده است، گفت: پیشنهادی بود، اما درست نبود از ذوب آهن جدا شوم. زمانی که آمدیم تیم بد نتیجه گرفت؛ حالا باید در ذوب آهن بمانیم و تیم را جمع کنیم. اخلاقی نیست تیم را نیم فصل رها کنیم. من صنعت نفت را هم پس از شش سال ترک کردم و حالا که در ذوب آهن ماندیم، ان شاءالله برای ما سبب خیر گردد.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص پیشنهاد استقلال و اینکه آیا مبلغ قرارداد باعث رقم خوردن این انتقال شده یا خیر، گفت: اول فصل می خواستم بروم که نشد. نیم فصل نیز چنین اتفاقی در نیم فصل هم رخ نداد و الان هم صحبت نموده بودند، اما اتفاقی رخ نداد و در ذوب آهن ماندنی شدم. من به باشگاه استقلال نرفتم که بر سر مبلغی بحث گردد.

جهانی درباره ادامه کار ذوب آهن در سال 1400 توضیح داد: ما ثبات بهتری داریم و با انگیزه بهتر کار می کنیم. در بازی اتفاقاتی می افتد و توپ ها وارد دروازه ما می گردد. از آن سو هر چه کوشش می کنیم، توپ های ما تبدیل به گل نمی گردد. چمن زمین هم بلند بود و توپ به آن گیر می کرد. نمی دانم چرا چمن را کوتاه ننموده بودند و ان شاءالله روندمان بهتر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جهانی: می خواستم به استقلال بروم که نشد، درست نبود از ذوب آهن جدا شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانی: می خواستم به استقلال بروم که نشد، درست نبود از ذوب آهن جدا شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید