ربیعی: جای سازمان لیگ بودم هفته پنجم هم برگزار نمی کردم

به گزارش انجمن آقای شرفی، سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: امروز 2 بازیکنم را به خاطر تیم امید نداشتم و اگر جای سازمان لیگ بودم هفته پنجم هم برگزار نمی کردم.

ربیعی: جای سازمان لیگ بودم هفته پنجم هم برگزار نمی کردم

به گروه گروه ورزشی انجمن آقای شرفی از اهواز، محمد ربیعی بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: به استقلال خوزستان و دوستان خوبم پورموسوی و پیروانی خسته نباشید می گویم. خدا قوت به بازیکنان خودمان و تیم ذوب آهن می گویم. در این شرایط آب و هوایی و زمین چمن خیلی سخت بود. توانستیم دست پر از اهواز برگردیم. نیمه اول استقلال خوزستان بهتر از ما بازی کرد، ولی در نیمه دوم به حریفی فرصتی ندادیم. این برد را به آرش قادری که در جریان بازی مصدوم شد تقدیم می کنم.

وی اضافه کرد: این برد مبارک طرفداران ذوب آهن باشد. در سه بازی بیرون از خانه 7 امتیار گرفتیم. مقابل پرسپولیس هم بازی خوبی خارج از خانه انجام دادیم. با اشتباه داوری در آن بازی سه امتیاز را نگرفتیم وگرنه در خارج از خانه تمام امتیاز ها رو گرفتیم. البته ایرادات فنی هم داشتیم که باید برطرف کنیم.

سرمربی ذوب آهن در مور اینکه واقعا برای برد به میدان آمده بودید، گفت: اول این را بگویم که گلایه ای باید از تیمم بکنم این است که این دومین بار است که در کمتر از سه دقیقه بعد از گلزنی گل می خوریم. در انزلی هم این رخ داد. امروز در ضربه ایستگاهی گل خوردیم، ولی در نیمه دوم با دو مهاجم مرکزی بازی کردیم حتی در اواخر مسابقه هم همین روش را ادامه دادیم. واقعا دنبال برد بودیم. برای اینکه به شکافی در جدول برسیم باید می بردیم. البته از انگیزه های استقلال خوزستان هم با خبر بودیم و حریف هم احتیاج به برد داشت. هر دو تیم خوب بازی کردند، ولی ما برای برد بازی کردیم.

ربیعی در خصوص لغو مسابقات هفته ششم لیگ برتر گفت: اگر جای سازمان لیگ بودم هفته پنجم هم برگزار نمی کردم. این نظر من است. امروز دو بازیکن اصلی ام را بخاطر تیم امید در اختیار نداشتم. به هر حال طبیعت عدالت لیگ این است که تیم ها با نفرات کامل خودشان بازی نمایند. اینجا می گویند نگاه کمیتی در تیم ها حاکم است و می گویند 3 بازیکن در تیم امید داشته باشید می توانید در لیگ بازی نکنید. نگاه کمیتی است، ولی شاید یک بازیکن در تیمی اثرات شگرفی داشته باشد. نگاه نه کیفیتی باشد نه کمیتی باید عدالت را رعایت کنیم.

وی افز ود: مساله دیگر این است که اگر در لیگ یک تیم 7 بازی نموده باشد و تیمی دیگر 4 بازی جدول لیگ از نظر سیستم انگیزشی و روانی بهم می ریزد. قبول دارم تعطیلی لیگ یاری نمی کند، اما برگزاری با عدالت لیگ را اولویت می دانم. من مربی وظیفه دارم همه تیم را در اختیار داشته باشم که با تمام توان در لیگ شرکت کنم. وقتی 5-4تیم نمی توانند بازی هایشان را انجام بدهند توازن لیگ بهم می ریزد وگرنه از صمیم قلبم برای تیم امید ایران آرزوی توفیق دارم و فخر همه ماست که تیم ملی پیروز گردد. امروز که شنیدم که بازی ها تعطیل شده تا همه تیم ها تعداد بازی هایشان یکسان باشد خوب است. اگرچه تعطیلی لیگ بازی ها را از ریتم می اندازد. برای من که بازیکن ثابت در تیم امید دارم اجرای عدالت مهم تر است.

سرمربی ذوب آهن در خصوص اینکه فوتبال ما پرتاب بلند اوت دستی را به فوتبال جهان صادر کرد و شما هم امروز با همین روش گل پیروزی بخش خود را زدید، گفت: شما، چون در پرتاب اوت دستی نام علی علیزاده را آوردید یادش را در ذهنم زنده کنم. سه سال در باشگاه مس رفسنجان با او همکاری کردم. او و میثاقیان از بهترین های اوت دستی بودند. نادر محمدی بازیکن خوبی در تیم ماست. در 5 بازی گذشته ما بازی نموده و امروز هم به کار ما آمد، ولی تمرینات ما مبتنی بر اتفاقات بعد از پرتاب است. البته امروز گلزنی کردیم با پرتاب مستقیم، ولی بیشتر در پی جمع آوری توپ های سوم هستیم. ما از این تاکتیک استفاده می کنیم. قریشی هم برای ما اوت می اندازد. امروز تیم ما تهاجمی بازی کرد. فلسفه فوتبال هجومی را دوست دارم تا جایی که بضاعت مان اجازه بدهد تهاجمی بازی می کنیم.

ربیعی در خصوص اینکه شما در استادیوم آزادی بازی کردید و امروز هم اینجا بازی کردید چمن کدام استادیوم بهتر است، گفت: چمن اینجا مسطح است، اما زیرش نرم است. البته یک مصدوم هم دادیم. شنیدم این چمن مصدومان زیادی می دهد. هر دو چمن کیفیت پایینی دارند.

وی در خصوص حضور رونالدو گفت: در جایگاهی نیستم که در خصوص این اتفاقات اظهار نظر کنم. رونالدو بازیکن بزرگی است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ربیعی: جای سازمان لیگ بودم هفته پنجم هم برگزار نمی کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: جای سازمان لیگ بودم هفته پنجم هم برگزار نمی کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید