تصمیمات جنجالی سامسونگ ، ارائه دسترسی بیشتر به تنظیمات پیشرفته دوربین

به گزارش انجمن آقای شرفی، سامسونگ، به کاربران دسترسی بیشتری به تنظیمات سفارشی دوربین گوشی های گالکسی می دهد.

تصمیمات جنجالی سامسونگ ، ارائه دسترسی بیشتر به تنظیمات پیشرفته دوربین

به گزارش انجمن آقای شرفی و به نقل از فون آرنا، با توجه به پستی که یکی از مدیران انجمن سامسونگ به وسیله سام موبایل (SamMobile) منتشر نموده، این کمپانی در پی آن است که برنامه دستیار دوربین خود را تا حد امکان در بسیاری از گوشی های گالکسی تعبیه کند.

انتظار می رود به زودی اعلامیه ای که در آن برنامه های سامسونگ برای این اپلیکیشن، فاش می گردد، انتشار یابد. این برنامه در حال حاضر فقط برای کسانی که از یکی از سه مدل سری گالکسی S22 استفاده می نمایند در دسترس است و اولین بار در ماه اکتبر منتشر شده است.

این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا تنظیمات دوربین را تا سطحی بسیار فراتر از آنچه در دسترس است با استفاده از کنترل های موجود در برنامه دوربین استوک سفارشی نمایند. بعضی از کنترل های دوربین که سامسونگ قبلا از برنامه دوربین استوک حذف نموده بود، به برنامه دستیار دوربین (Camera Assistant) بازمی گردند.

این برنامه به کاربران این امکان را می دهد که گزینه های تصویربرداری دامنه دینامیک بالا (HDR، هدف تکنیک های اچ دی آر نمایش دقیق دامنه شدت های نور موجود در صحنه های طبیعی است)، بافت نرم عکس (برای ارائه جزئیات ملایم تر به عکس ها برای رسیدن به کیفیتی رویایی) و تعویض اتوماتیک لنز که به تلفن اجازه می دهد برترین لنز را بر اساس زوم انتخاب کند، را فعال یا غیرفعال نمایند. نور و فاصله تا سوژه این اپلیکیشن بعلاوه به کاربران اجازه می دهد، حتی در حالت عکس با نگه داشتن دکمه شاتر، فیلمبرداری نمایند.

این اپلیکیشن بعلاوه در صورت عدم استفاده از دوربین در عرض دو دقیقه به صورت اتوماتیک خاموش می گردد و کاربران می توانند سرعت شاتر دوربین را افزایش دهند. بعلاوه می توان از آن برای تنظیم تعداد عکس هایی که کاربران می خواهند پس از خاموش شدن تایمر بگیرند، استفاده گردد.

بیشتر بخوانید:

  • آخرین شنیده ها از گالکسی S23 اولترا | دوربین 200 مگاپیکسلی قطعی است

ماه گذشته، سامسونگ به لطف ویژگی داینامیک آیلند آیکون (Dynamic Island Icon) اندروید 13، آیکون برنامه دستیار دوربین را به روز کرد تا با تم رنگی تصویر زمینه گوشی مطابقت داشته باشد. در حال حاضر، کسانی که گوشی های سامسونگ گالکسی اس 22، گالکسی اس 22+ و گالکسی اس 22 اولترا دارند، می توانند به فروشگاه گالکسی رفته و برنامه دستیار دوربین را نصب نمایند. اما ظاهرا در آینده محدوده دسترسی ها توسعه خواهد یافت.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصمیمات جنجالی سامسونگ ، ارائه دسترسی بیشتر به تنظیمات پیشرفته دوربین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمات جنجالی سامسونگ ، ارائه دسترسی بیشتر به تنظیمات پیشرفته دوربین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید