QLED چیست و چرا باید QLED های سامسونگ را انتخاب کنیم؟؟

به گزارش انجمن آقای شرفی، وقتی تصمیم به خرید یک تلویزیون تازه می گیریم، معمولا در پی گزینه ای هستیم که به قول معروف چشممان از دیدنش گرد گردد، اما با توجه به پیشرفت های بزرگ حوزه تلویزیون چه در زمینه نمایش تصویر و چه در طراحی محصول، پیدا کردن چنین گزینه ای کار راحتی نیست، البته معرفی تلویزیون های سری QLED سامسونگ کار را بسیار راحت تر نموده است در ادامه نگاهی داریم به این سری از محصولات سامسونگ که همه چیز از زیبایی و طراحی چشمگیر تا کیفیت فوق العاده تصویر و حتی کنترل از راه دور هوشمند را در خود جای داده اند.

QLED چیست و چرا باید QLED های سامسونگ را انتخاب کنیم؟؟

QLED عضو نو خانه شما

تنها کافی است سری به بازار بزنید. یکی از QLEDهای سامسونگ را در مقدار مناسب برای خانه تان انتخاب کنید. به محض اینکه تلویزیون را در خانه از جعبه بیرون بیاورید متوجه زیبایی آن خواهید شد. در واقع خواهید دید تلویزیون را در هر جایی از خانه بگذارید زیبایی اش به چشم همه خواهد آمد.

بهتر است زمانی که مشغول تحسین صفحه نمایش بدون حاشیه تلویزیون خود هستید نگاهی هم به یکدست بودن قسمت پشتی دستگاه بیاندازید که تنها در یک قسمت آن هم برای نصب بدون فاصله روی دیوار شکاف هایی دارد. اتصال آویز دیواری تلویزیون هایQLED به شکلی طراحی شده است که دستگاه کمترین فاصله را با دیوار خواهد داشت. از طرف دیگر این آویز کار نصب تلویزیون روی دیوار را هم بسیار ساده و سریع می نماید.

جهانی واقعی را با حجم رنگ 100 درصد ببینید

بعد از آنکه تلویزیون خود را نصب کردید، نوبت لذت بردن از دیدنی برنامه موردعلاقه تان است. چه رنگ های شفافی!! مثل اینکه زندگی واقعی تان را در تلویزیون دیدن می کنید. این شفافیت نتیجه توانایی تلویزیون هایQLED در فراوری 100٪ حجم رنگ است. حجم رنگ همان چیزی است که بعد از افزوده شدن نور و ایجاد هاله های مختلف، می بینیم. این توانایی فوق العاده نتیجه استفاده از ذرات کوانتوم دات فلزی است که از نظر شکل و رنگی که فراوری می نمایند کاملا یکسان هستند و به همین علت تصویری که می سازند کاملا واقعی و همراه با همه جزییات ممکن است.

یک کنترل برای همه دستگاه ها

جالب اینکه وقتی نوبت اتصال دستگاه های جانبی به تلویزیون می رسد تازه متوجه می شوید که هیچ پورتی روی تلویزیون وجود ندارد. اما نوآوری در همین جا است. اتصال نامریی یا Invisible Connection دستگاه به شما اجازه می دهد همه این لوازم جانبی را در جایی با فاصله از تلویزیون تان قرار دهید تا نما و زیبایی طراحی مینیمالیستی دستگاه تان خدشه دار نگردد. بعد از این کار همه دستگاه های متصل شده بصورت اتوماتیک به وسیله تلویزیون شناسایی می گردد و به این ترتیب خیلی راحت متوجه خواهید شد هر دستگاه به کدام ورودی متصل است. حتی برای کنترل کردن آنها هم نیازی نیست کنترل را به سمت آن دستگاه بگیرید، با گرفتن کنترل به سمت تلویزیون QLED تان می توانید همه آن دستگاه ها را هم کنترل کنید. در صورت دانلود و نصب اپلیکیشن Smart View روی گوشیتان، می توانید حین ارسال پیغام یا هر کار دیگری، تلویزیون را هم کنترل کنید.

برترین کیفیت تصویر حتی زیر نور چراغ

بعد از یک روز سخت، تصمیم می گیرید آخر شب کمی تلویزیون دیدن کنید. مسلما بحث این می گردد که چراغ ها را روشن کنیمیا نه. زیرا انعکاس نور چراغ در صفحه تلویزیون تصویر را خراب می نماید اما از آنجا که نگرانید شاید در تاریکی پایتان به جایی گیر کند، تصمیم می گیرید چراغ ها را روشن کنید. اما جالب اینکه تصویر تلویزیون مخدوش نمی گردد. این مزیت حاصل فناوری Ultra Black روی صفحه تلویزیون است که اندازه انعکاس نورهای محیطی از صفحه تلویزیون را به حداقل می رساند.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام بخش جهان است و آینده را با ایده های نو و فناوری های خلاقانه و کاربردی اش شکل می دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در جهانی تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم های شبکه و قطعات نیمه رسانا و نمایشگرهای حرفه ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می توانید به وب سایت http://news.samsung.com مراجعه کنید.

منبع: همگردی

به "QLED چیست و چرا باید QLED های سامسونگ را انتخاب کنیم؟؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "QLED چیست و چرا باید QLED های سامسونگ را انتخاب کنیم؟؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید