تجویز دو ماهه داروی بیماری های مزمن

به گزارش انجمن آقای شرفی، خبرنگاران/زنجان معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: برای کاهش مراجعه بیماران دارای بیماری های مزمن، داروی این بیماران به صورت دو ماهه تجویز می گردد.

تجویز دو ماهه داروی بیماری های مزمن

جواد عابدی در گفت وگو با انجمن آقای شرفی، با اشاره به اینکه همکاری حداکثری با دانشگاه علوم پزشکی در رابطه با مهار بیماری کرونا وجود دارد، اظهار کرد: در همه مراکز درمانی اعم از بستری و سرپایی آمادگی حداکثری برای خدمت رسانی به بیماران و افراد مشکوک به بیماری کرونا وجود دارد.

وی اضافه کرد: تعدادی از تخت های بیمارستان های امام حسین (ع) و امید ابهر به بیماران مشکوک کرونایی تخصیص یافته است و بیمارستان های دانشگاهی در صورت احتیاج به پرسنل و کادر درمانی، آماده هرگونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان است.

این مسئول توضیح داد: تجهیز مراکز به مواد ضدعفونی و استفاده کارکنان و مراجعه نمایندگان از این مواد و البته اتخاذ همه تدابیر لازم برای حفظ ایمنی مراجعه نمایندگان و کارکنان از هفته قبل شروع شده است تا برطرف کامل خطر این بیماری تداوم خواهد داشت.

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر پشتیبانی و فعالیت مستمر حوزه فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی استان، ادامه داد: از مردم و بیمه شدگان سازمان درخواست می گردد تا قبل از مراجعه به مراکز درمانی، با استفاده از خدمات غیرحضوری سازمان، نوبت الکترونیکی دریافت نموده و سپس در موعد مقرر مراجعه نمایند.

عابدی در رابطه با تدابیر و برنامه های تامین اجتماعی برای حفظ جان بیمه شدگان به ویژه افراد داری بیماری مزمن مانند بیماری قلبی و عروقی، بیماری کلیوی، بیماری فشارخون و بیماران دیابتی، نیز اشاره نمود و اعلام نمود: افراد دچار بیماری های مزمن که تا به امروز به صورت ماهیانه برای تمدید دارو مراجعه می کردند، تا اطلاع ثانوی، داروی آنان به صورت دو ماهه توسط پزشکان مربوطه تجویز می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تجویز دو ماهه داروی بیماری های مزمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجویز دو ماهه داروی بیماری های مزمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید