بعد از تعطیلات پیروزی های ذوب آهن آغاز می گردد

به گزارش انجمن آقای شرفی، امید نمازی شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش در مقابل صنعت نفت آبادان در نشست مطبوعاتی گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت های زیادی را نیز ایجاد کردیم و به نوعی امشب شب خوبی برای شهاب گردان بود اما دلیل این نتیجه اشتباهات انفرادی بود. به طور مثال گوشزد نموده بودیم که پشت محوطه جریمه به حریف خطا ندهند چراکه صنعت نفت بازیکنان شوت زن خوبی دارد. تصور می کنم تیم ما طلسم گردیده زیرا بدشانسی بیشتر از این نیست که توپ به پای بازیکن ما بخورد و به گوشه دروازه برود. البته جای گیری اشتباه و نامنسجم دیوار دفاعی ما نیز مزید بر علت شد.

بعد از تعطیلات پیروزی های ذوب آهن آغاز می گردد

وی اضافه کرد: همچنین گل دومی هم که دریافت کردیم بر اثر یک اشتباه ساده پشت محوطه جریمه بود که توپ را لو دادیم و از سوی دیگر بدشانسی اینجا بود که توپی که در دستان رشید مظاهری قرار داشت با برخورد به زمین، پلّه و تبدیل به گل شد.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: با اینکه قصد ندارم درباره داوری صحبت کنم اما باید گفت همه این عوامل باعث شد تا ما 3 امتیاز این بازی را از دست بدهیم ولی به هر حال به بازیکنانم خداقوت می گویم چراکه از دل و جان برای تیم مایه گذاشتند و کم اتفاق می افتد که بازی 2 هیچ باخته در شرایط 10 نفره با تساوی به خاتمه برسد. فقط باید این اشتباهات را از خود دور کنیم و تا سوت خاتمه بازی جنگنده کوشش کنیم.

وی با بیان اینکه ما باید در دفاع کردن هم برتر باشیم، توضیح داد: برای برنده شدن باید ابتدا گل نخورد و سپس گل زد و ما باید در دفاع و گل نخوردن برتر باشیم؛ اشتباه در همه تیم ها وجود دارد ولی ما بیشتر از دیگر تیم ها از این اشتباهات ضربه می خوریم. امام در مجموع احساس می کنم دفاع ما بهتر گردیده و باید همچنان پیشرفت کند و بهتر گردد.

نمازی درباره ترکیب بازیکنانش گفت: بازیکنان یک تیم باید تا آخرین ثانیه بازی جنگنده ادامه دهند و اگر بازیکن اینچنین باشد در ترکیب من جای می گیرد اما زمانی که بازیکنی نمی خواهد همه کوشش خود را برای تیم به کار ببندد نباید انتظار داشت که در ترکیب اصلی جای بگیرد. از سویی ما از برخی بازیکنان مثل محمدرضا حسینی انتظارات ویژه داریم که امشب حسینی بهترین بازی را از خود نشان داد.

وی با بیان اینکه پیروزی ذوب آهن بعد از تعطیلات شروع خواهد شد، اضافه کرد: درباره کیفیت فوتبال تیمم شک ندارم و تنها این اشتباهات فردی هستند که باید رفع شوند تا تیم به موفقیت برسد و مطمئنا پیروزی های ذوب آهن با رفع شدن این مسائل پس از تعطیلات شروع خواهد شد و تساوی این بازی پس دو شکست متوالی نشان دهنده شروع روند خوب ذوب آهن است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بعد از تعطیلات پیروزی های ذوب آهن آغاز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از تعطیلات پیروزی های ذوب آهن آغاز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید