همبازی یورگن لوکادیا برای استقلالی شدن به تهران آمد ، جلسه مهم نکونام و خطیر ؛ آشتی کنان در راه است؟

به گزارش انجمن آقای شرفی، تکلیف رانجلو یانگا، بازیکن خارجی که برای عقد قرارداد با استقلال در تهران حضور دارد، تا فردا تعیین می گردد.

همبازی یورگن لوکادیا برای استقلالی شدن به تهران آمد ، جلسه مهم نکونام و خطیر ؛ آشتی کنان در راه است؟

به گزارش انجمن آقای شرفی، استقلال در شرایطی خود را برای برگزاری ملاقات هفته دوم لیگ برتر برابر ملوان آماده می نماید که شرایط هموطن یورگن لوکادیا را می توان یکی از موارد عجیب پیرامون این باشگاه مطرح کرد. بازیکنی که بدون نظر سرمربی به ایران آمده ولی هنوز قراردادی با وی به امضا نرسیده است.

از زمان انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تازه استقلال، او بارها در مصاحبه هایش خاطرنشان کرد که خواهان جذب چند بازیکن خارجی است. نکو لیست نفرات مورد نظرش را هم به حجت کریمی و هم به علی خطیر تحویل داد ولی دو مدیر سابق و فعلی آبی پوشان هیچ کدام از نفرات مورد نظر سرمربی تیم را جذب نکردند.

در این میان، اتفاق عجیبی اتفاق افتاده و یک بازیکن خارجی چند روزی است که در تهران به سر می برد. رانجلو یانگا نام بازیکن هلندی است که برای حضور در استقلال با مدیران باشگاه به توافق رسیده ولی مسئله اینجاست که این مهاجم 31 ساله انتخاب کادرفنی نبوده و علی خطیر شخصا برای جذب وی اقدام نموده است.

این اتفاق یکی از مواردی است که سبب شده تا اختلافات میان مدیرعامل و سرمربی رسانه ای گردد و حتی جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت نیز به این موضوع اشاره نمود و گفت: واقعیتش خبری در این باره ندارم. اگر بازیکنی موردتأیید من بود و درخواستش را داده بودم، اطلاعات کافی می دادم. بازیکن را نمی شناسم و چیزی که در موردش اطلاعی ندارم، نمی توانم صحبت کنم.

رانجلو یانگا چند روزی است که در ایران به سر می برد و جواد نکونام به مدیریت باشگاه اعلام نموده بازیکنان خارجی که مدنظر خودش بوده، در برنامه های تاکتیکی او جای دارند و از آنجایی که شناختی روی مهاجم سابق کلوژ رومانی ندارد، نمی تواند تضمین دهد که جذب این بازیکن به سود استقلال خواهد بود.

قرار است در نشستی که بین علی خطیر و جواد نکونام برگزار می گردد، تکلیف رانجلو یانگا حداکثر تا فردا تعیین گردد. سرمربی استقلال در پی جذب بازیکن خارجی مدنظر خود است و قرار است در جلسه ای با حضور دیگر اعضای کادر فنی و با آنالیز شرایط یانگا، درخصوص او تصمیم گیری کند.

چنانچه نکونام همچنان تمایلی به جذب این مهاجم هلندی الاصل نداشته باشد، یانگا فردا شب ایران را ترک خواهد نمود و پروژه حضور او در استقلال بسته خواهد شد. این مسئله به خروجی نشست سرمربی و مدیرعامل آبی پوشان بستگی دارد ولی پیگیری ها نشان می دهد که نکو همچنان خواهان جذب بازیکن خارجی مدنظر خودش است که در برنامه های تاکتیکی او جای دارد.

درباره رانجلو یانگا نیز باید گفت که او متولد هلند بوده ولی اکنون همبازی یورگن لوکادیا در تیم ملی کوراسائو است. این بازیکن 192 سانتی متری فصل گذشته برای کلوژ رومانی به میدان رفت و در 47 مسابقه پیروز به زدن دوازده گل شد و 2 بار نیز پاس گل داد. او که سابقه بازی در 10 تیم مختلف را در کارنامه دارد، برای رده های پایه تیم ملی هلند نیز بازی نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "همبازی یورگن لوکادیا برای استقلالی شدن به تهران آمد ، جلسه مهم نکونام و خطیر ؛ آشتی کنان در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همبازی یورگن لوکادیا برای استقلالی شدن به تهران آمد ، جلسه مهم نکونام و خطیر ؛ آشتی کنان در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید