بستنی شاد یکی از بستنی فروشی های مشهور تهران است

به گزارش انجمن آقای شرفی، سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشات منتشر شده، بستنی شاد یکی از بستنی فروشی های مشهور تهران است.

بستنی شاد یکی از بستنی فروشی های مشهور تهران است

شرکت لبنیات و بستنی شاد عباس آباد فعالیت خود را با فراوری بستنی از سال 1361 خورشیدی و در فروشگاهی واقع در چهارراه ولیعصر تهران شروع کرد. پس از گذشت چند سال و پیروزیت در فراوری محصول با کیفیت و روند رو به رشد تقاضا از سوی فروشگاه های مختلف، تصمیم به توسعه فضا و افزایش ظرفیت فراوری گرفت. افزایش فروش محصولات شاد در سال 1368 مدیران این شرکت را به فکر ارتقای کیفیت و تامین مکانی مناسب تر و کاملا صنعتی جهت عرضه محصولات فراوریی بیشتر انداخت. کارخانه شاد در سال 1372 خورشیدی در شهرک صنعتی عباس آباد خریداری و از سال 1376 کار خود را شروع کرد.

اکنون، فراوریات شاد با موضوع بستنی و تمرکز بر خلق طعم های تازه و متنوع که از عدد 86 تجاوز نموده، به سمت محصولات لبنی دیگر چون شیر، ماست، دوغ و خامه نیز توسعه یافته و با افتتاح شعبه های مختلف در سراسر کشور، به یکی از پیروز ترین فراوریی های بستنی و فرآورده های لبنی مرکز تبدیل شده است. بستنی شاد با وجود صنعتی بودن، از بسیاری از رقبای قدیمی و سنتی خود پیشی گرفته و به زعم بعضی عنوان غول بستنی تهران را یدک میکشد. کیفیت بالای مواد اولیه، استفاده از شیر تازه، خلاقیت و تنوع بسیار بالای بستنی ها از لحاظ طعم از جمله مواردی هستند که بستنی شاد را نسبت به سایر بستنی فروشی های تهران متمایز می نماید.

شاد را علاوه بر بستنی لیتری، به بستنی های اسکوپی لذیذ و متنوعی می شناسند که در پنج گروه میوه ای، ایتالیایی، مغزدار، سنتی و کیک دار فراوری و عرضه می گردد. با وجود تعدد شعبات بستنی شاد در کشور، هنوز و همچنان شعبه اصلی و سنتی آن واقع در چهارراه ولیعصر تهران، معروف ترین شعبه این بستنی فروشی زنجیره ای است که با همان رونق روزهای اوج به فعالیت خود و شیرین کردن کام مشتریان ادامه می دهد.

منبع: همگردی

به "بستنی شاد یکی از بستنی فروشی های مشهور تهران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستنی شاد یکی از بستنی فروشی های مشهور تهران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید