برگزاری نمایشگاه قصه های کهن در هنر بچه ها و کارگاه من و کره زمین در مجموعه نیاوران

به گزارش انجمن آقای شرفی، قصه های کهن در هنر بچه ها از تاریخ 16 تا 19 مهرماه در گالری هنر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، میزبان علاقه مندان است.

برگزاری نمایشگاه قصه های کهن در هنر بچه ها و کارگاه من و کره زمین در مجموعه نیاوران

به گزارش انجمن آقای شرفی به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این نمایشگاه گروهی که با همکاری موزه مجازی بین المللی هنر کودک و آکادمی هنرهای تجسمی بادبادک برگزارشده است، 91 اثر از آثار هنرهای تجسمی بچه ها 4 تا 7 ساله را به نمایش می گذارد.

آثار این نمایشگاه بر اساس داستان ها و روایت های کهن ایران زمین، با رسانه و تکنیکی متفاوت خلق شده است. در این روند داستان هایی از اساطیر و شاهنامه برای بچه ها روایت شد و آن ها درک و دریافت خود را با تخیل و تجربه زیستی خود درآمیخته و به تصویر کشیده اند.

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه قصه های کهن در هنر بچه ها می توانند از تاریخ 16 تا 19 مهرماه از ساعت 9 تا 16 به گالری هنر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه نمایند.

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران میزبان کارگاه من و کره زمین

در پنجمین روز از هفته ملی کودک، کارگاه من و کره زمین با همکاری کمیته هنرهای تجسمی ایکوم ایران در این مجموعه برگزار می گردد.

این برنامه ویژه بچه ها 7 تا 12 سال است و بچه ها با شرکت در این کارگاه یک روزه در خصوص تغییرات زیست محیطی می آموزند و نظرات خود را در قالب فراوری پوستر بیان می نمایند.

این ویژه برنامه روز چهارشنبه 17 مهرماه طی دو نوبت در ساعات 10 تا 12 و 16 تا 17 در محوطه باغ کتیبه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اجرا می گردد.

منبع: میراث آریا

به "برگزاری نمایشگاه قصه های کهن در هنر بچه ها و کارگاه من و کره زمین در مجموعه نیاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه قصه های کهن در هنر بچه ها و کارگاه من و کره زمین در مجموعه نیاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید