استارتاپ

ربات ها به داد بیماری های روماتیسمی رسیدند!

ایسنا نوشت: روماتیسم مفصلی شایع ترین بیماری التهابی سیستمیک مفاصل بوده و جزو بیماری های خود ایمنی مزمن محسوب می گردد. اخیرا یک استارت آپ دانمارکی از توسعه یک ربات که قادر به تشخیص آرتریت روماتوئید (rheumatoid arthritis) یا روماتیسم مفصلی است، خبر داده است.

9 آذر 1401

اولین پرواز قشم به دوحه ویژه جام جهانی 8 آذر انجام می گردد

میراث آریا/ براساس اخبار بدست آمده، اولین پرواز قشم به دوحه ویژه جام جهانی 8 آذر انجام می گردد.

30 آبان 1401

چرا شرکت ها دست از سر گوشی های بلاکچین برنمی دارند؟

بسیاری از کاربران بر این باور هستند که نوآوری در بازار موبایل بسیار کم شده است. به غیر از گوشی های تاشو، در بین گوشی های مرسوم دیگر نوآوری چندانی دیده نمی شود. بنابراین وقتی یک استارت آپ تازه نفس با تیمی باسابقه اعلام می کند در حال ساخت گوشی جذابی برای...

1 مرداد 1401

راهنمای کامل خرید مودم فیبر نوری ، معرفی برترین مودم های GPON

برای اینکه به اینترنت فیبر نوری وصل شوید؛ باید مودم فیبر نوری داشته باشید. مودم فیبر نوری با مودم ADSL و VDSL یا مودم های ثابت و رومیزی 4G LTE و TD-LTE فرق دارد و مشخصات، ویژگی ها، پورت ها و قابلیت های مختص به خودش را دارد.

11 اسفند 1400

میزبانی مشترک ایران و فیلیپین از یک زیست بوم نوآوری

تهران- خبرنگاران- معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری کشورمان و وزیر علوم و فناوری کشور فیلیپین با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک علمی و فناورانه، زمینه توسعه همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری دو کشور را در حوزه فناوری های پیشرفته فراهم کردند.

16 تیر 1398

کارخانه نوآوری آزادی و ظرفیت استقرار سه هزار کارآفرین

تهران- خبرنگاران- مدیر امور شعب پارک فناوری پردیس می گوید: کارخانه نوآوری آزادی با در اختیار داشتن فضای لازم و ظرفیت استقرار سه هزار نفر کارآفرین، بزرگ ترین مرکز استارت آپ ها در میان کشورهای منطقه محسوب می شود.

5 تیر 1398