500 جلد کتاب نفیس به دانشگاه ایلام اهدا شد

به گزارش انجمن آقای شرفی، منصور محبی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در ایلام گفت: در راستای تجهیز و بروزکردن منابع مطالعاتی کتابخانه دانشگاه ایلام، تعداد 500 جلد کتاب نفیس به این دانشگاه اهدا شد.

500 جلد کتاب نفیس به دانشگاه ایلام اهدا شد

وی با اشاره به محتوای کتاب های اهدایی ادامه داد: این کتاب ها دایره المعارف، اطلس ها، فرهنگ نامه ها، کتاب های علمی، ادبی، تاریخی، پژوهشی، سیاسی و ایلام شناسی را شامل می گردد.

وی ادامه داد: یکی از سیاست های کلان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در طول سال، کوشش در راستای تقویت محتوایی کتابخانه هاست و تا به امروز اقدامات مستمری در این راستا اجرا شده است.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بهره گیری از ظرفیت کتاب های خریداری شده از مولفان و ناشران بومی،نقش موثری در تجهیز کتابخانه ها به آثار و تولیدات زبان و فرهنگ بومی ایفا می نماید.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: روزآمد کردن کتابخانه های دانشگاه های استان موجب تقویت موادخوانداری و مطالعاتی دانشجویان می گردد و ظرفیت های پژوهشی را در میان دانشجویان تقوبت و بالنده می نماید.

محبی ادامه داد: ان شاالله در کوششیم با دریافت کتاب های تازه منتشرشده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی جریان اهدای کتاب و تجهیز کتابخانه های جامعه هدف را استمرار بخشیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "500 جلد کتاب نفیس به دانشگاه ایلام اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 جلد کتاب نفیس به دانشگاه ایلام اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید