گل محمدی: نمی گردد یک تیم هر هفته از اشتباهات داوری استفاده کند و تیمی دیگر همواره ضرر، ما را جلو انداخته اند و از بیرون می گویند لنگش کن!

به گزارش انجمن آقای شرفی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شرایط تیمش را دردناک و غیرقابل تحمل خواند و گفت، سرخپوشان هیچ امنیتی از سمت داوران احساس نمی نمایند.

گل محمدی: نمی گردد یک تیم هر هفته از اشتباهات داوری استفاده کند و تیمی دیگر همواره ضرر، ما را جلو انداخته اند و از بیرون می گویند لنگش کن!

به گزارش خبرنگار ورزشی انجمن آقای شرفی، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل فجر سپاسی در هفته پانزدهم لیگ برتر، گفت: یک بازی خانگی را در پیش داریم. قطعاً کسب سه امتیاز برای ما اولین هدف است که برترین نتیجه برای مان خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا یک بازی خوب انجام دهیم و به هدف مان برسیم. شرایط مان از نظر فنی خوب است و بازیکنان هم از نظر بدنی، شرایط خوبی دارند. همه باانگیزه و آماده هستند تا یک بازی خوب را با کسب سه امتیاز انجام دهیم. خودمان را آماده نموده ایم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حریف تیمش در بازی هفته پانزدهم، گفت: فجر سپاسی تیم خوبی است. بازی های آنها را دیده ایم که با تمام وجود بازی می نمایند. قطعاً بازی راحتی برای ما نیست و باید خیلی باتمرکز باشیم، بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم و با سرعت دادن به بازی و استفاده از فضاهایی که ایجاد می گردد، به موقعیت برسیم. مطمئنم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و ان شاءالله برای ما با پیروزی و کسب سه امتیاز همراه باشد.

گل محمدی درباره اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس از جمله استعفای مجید صدری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس و تأثیر آن در فرایند نتیجه گیری تیمش گفت: این مسائلی که به خصوص در یکی دو سال اخیر برای پرسپولیس اتفاق افتاده، خیلی عادی شده است. من دو سال است اینجا هستم که چهار مدیرعامل تغییر نموده و هیچ ثباتی را در بحث مدیریت نداشتیم. از آغاز فصل که با اتفاق آقای سمیعی آغاز کردیم، نه هیئت مدیره تعیین شد و نه مدیرعامل داشتیم. این اتفاقات را نگاه کنید، در لیگ فقط برای پرسپولیس اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: ما از آغاز فصل مسائل زیادی داشتیم. از کوچ بازیکنان تا عدم جذب بازیکنانی که در فهرست مان بودند و حتی با یکی از مهاجمان هم نتوانستیم قرارداد ببندیم. جذب بازیکن در سطح تیم ملی در حال حاضر، برای پرسپولیس شدنی نیست، چون هم مبلغ قرارداد آنها بالاست و هم جذب شان سخت. شاید در این یکی دو سال اخیر، شش هفت بازیکن و بیشتر را در سطح تیم ملی از دست دادیم و بازیکنانی از ما جدا شدند که هر کدام آنها می توانستند نتیجه بازی را عوض نمایند و به تیم ما وزن می دادند. با تمام این مسائل ما کارمان را آغاز کردیم، در آسیا تا یک چهارم نهایی رفتیم و تنها تیم ایرانی بودیم که بین هشت تیم برتر آسیا قرار داشتیم. پرواز ما هم به مشکل خورد و 48 ساعت قبل از بازی به عربستان رسیدیم و تمام برنامه های ریکاوری و تمرینی را از دست دادیم و با خستگی زیاد و عدم تمرکز وارد بازی با الهلال شدیم.

مسائل زیادی داریم و در بحث امکانات شرایطی خوبی برای تیم ما وجود ندارد.، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این جمله یادآور شد: سه ماه است مشکل زمین تمرین داریم و دو زمین تمرین پیشنهاد دادم که شرایط خوبی داشت، اما متأسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت. زمین هایی که خیلی از تیم ها راحت استفاده می نمایند یا قبلاً استفاده می کردند. شرایط اینجا خیلی سخت است و آنقدر مسائل زیاد شده، می خواستم تیتر کنم که یادم نرود! ما مسائل مدیریتی داشتیم، نه شرایط هیئت مدیره تعیین بود و نه مدیرعامل.

گل محمدی تأکید کرد: شرایط داوری را هم در این هفته ها ببینید که همه چیز علیه ماست و ضربات زیادی از داوری خوردیم. من همواره سعی می کنم درباره مسائل داوری دخالت نکنم، اما این اشتباهات بیش از میزان شده و دردناک تر از آن حمایت از این اشتباهات از سوی مسئولانی است که در فدراسیون فوتبال نشسته اند. اینها جای نگرانی دارد و این مسئله مسائل ما را دو چندان نموده است. ما هیچ امنیتی از سمت داوران احساس نمی کنیم و امیدوارم این رویه یک جا تمام گردد. یک جا باید جلوی این مسائل را بگیرند. اگر اشتباه داوری است، باید برای همه باشد و نمی گردد که در جدول یک تیم هر هفته از اشتباهات داوری استفاده کند و یک تیم همواره ضرر.

وی با اشاره به مصدومیت بازیکنانش گفت: علت اصلی مصدومیت بازیکنان ما در این چند هفته اخیر، نداشتن زمین تمرین خوب و باکیفیت است. بازیکن احتیاج به انجام تمرین خوب دارد و با این امکانات و شرایطی که خیلی مختصر شرح دادم، تیم نگه داشتن سخت است. ما را جلو انداخته اند و از بیرون می گویند لنگش کن. روزی که باید به بازیکنان ما پرداختی صورت بگیرد، مدیرعامل (سرپرست باشگاه) ما استعفا می دهد! بعد از چند هفته وعده وعید که انجام نشد، دیروز قرار بود درصدی از پول بازیکنان پرداخت گردد که این اتفاق رقم خورد. نمی دانم چه بگویم و برای تیمی که پنج سال قهرمان شده، این شرایط دردناک است و قابل تحمل نیست. برای هر کسی این مسائل را شرح می دهیم، باور نمی کند. چرا باید تیمی که پنج سال پشت سر هم قهرمان شده و در سطح اول آسیا حضور داشته باشد، این شرایط را تجربه کند؟ علت این مسائل چیست؟ مسئولان و کسانی که در این تیم تصمیم گیرنده بودند، باید بیایند و شرح بدهند که چرا باید این شرایط وجود داشته باشد؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از بازیکنان و طرفداران تیمش اضافه نمود: مسئله ای که ما در این چند سال دیدیم، فقط حمایت طرفداران و غیرت بازیکنان بود. دو مسئله خیلی به تیم ما یاری کرد و این نسل از بازیکنان که در تیم حضور دارند، اگر نبودند این پیروزیت ها به دست نمی آمد. اگر حمایت صد درصدی طرفداران و پشتیبانی آنها نبود، هیچ وقت این تیم پنج دوره پشت سر هم قهرمان نمی شد. سال اولی که برانکو آمد، تیم نایب قهرمان شد و طرفداران ایستاده تیم را تشویق کردند که پیروزیت های پرسپولیس از همانجا آغاز شد. این پیروزیت ها فقط به خاطر حمایت طرفداران است که ما همچنان این حمایت را داریم. بازیکنان باغیرت همچنان در تیم حضور دارند.

گل محمدی با انتقاد از نقدهایی که پس از تساوی تیمش مقابل پدیده به سمت این تیم روانه شد، گفت: بعد از مساوی که با پدیده گرفتیم، هجمه بسیار زیادی به سمت ما آمد که این تیم مسائل دارد، اما از پنج بازی آخر ما چهار برد کسب کردیم و یک مساوی که چهار برد مقابل سپاهان، ذوب آهن، تراکتور و پیکان گرفتیم که این بردها مقابل تیم های بالای جدولی بود. یک بازی مساوی شد و متأسفانه یکسری ارتش فحاش که پرسپولیسی نیستند و از تیم های رقیب هستند به راه افتادند. آنها با صفحات پرسپولیس آمدند تا جو را خراب نمایند. طرفداران ما باید به هوش باشند که گول این صفحات جعلی را نخورند. آنها خیلی مراقب این هجمه باشند. این یک کار برنامه ریزی شده است تا جو تیم ما را به هم بریزند. به میزان کافی در این تیم مسائل داریم. مسائل مدیریتی، امکاناتی، اقتصادی و ... همه جور مسئله ای در این تیم هست و نباید از داخل خودمان، جو را خراب کنیم. خیلی باید مراقب یکدیگر باشیم و اگر دنبال پیروزیت هستیم، فقط یک چیز می تواند به ما یاری کند که آنهم اتحاد، همدلی و صمیمیت است.

وی ادامه داد: از همه طرفداران می خواهم حمایت خود را حفظ نمایند. ما به آنها دلگرم هستیم و امیدواریم این شرایط را حفظ نمایند. تیم از حمایت آنها ضرر نمی کند و هر موقع آنها هوشیار بودند و حمایت کردند، ما پیروز شدیم. هیچکس نمی تواند جلوی فرایند پیروزیت های ما را بگیرد و باید از طرفداران بابت هوشیاری آنها تشکر کنم. امیدوارم اسیر جو مسمومی که به وجود آمده است، نشوند. همه با جان و دل و افتخار در این تیم کار می کنیم و مراقب این افراد، صفحات فیک باشند که برای ما شناخته شده هستند و می دانیم چه افرادی و از طرف چه تیم هایی هستند. امیدوارم این مسائل مدیریتی و مسائل هم زودتر حل گردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم استفاده از بازیکنان تاجیکستانی گفت: از طرف فدراسیون با ما تماس گرفته و گفته اند استعلام این بازیکنان را گرفته اند و به همین علت ما می ترسیم که از آنها استفاده کنیم، چون هنوز جواب قطعی از سمت فدراسیون به ما داده نشده است که می توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه. اگر آنها را به زمین بیاوریم و استفاده کنیم، همه منتظر هستند مسئله ای برای این تیم به وجود بیاورند و فردا از ما شکایت می نمایند. ما از این چیزها می ترسیم و هنوز باشگاه هم نتوانسته به ما جواب درست و حسابی بدهد و خود باشگاه هم مردد است که می توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه.

گل محمدی اظهار داشت: ما بازیکن گرفتیم که در نیم فصل اول از آنها استفاده کنیم، اما فردا آخرین بازی نیم فصل برگزار می گردد و هنوز شرایط این دو بازیکن روشن نشده است. این ترس وجود دارد که این بازیکنان را بازی دهیم، شکایت گردد و بازی ها را 3 بر صفر نمایند. از باشگاه که خدا را شکر در آن کسی نیست، می خواهیم آنالیز نمایند و جوابی درست و حسابی به ما بدهند. فدراسیون هم می گوید از فیفا استعلام گرفته که چند هفته است جواب استعلام نیامده و واقعاً نمی دانیم باید چه کار کنیم.

وی درباره اینکه آیا این مسئله به پنجره بسته ربط دارد، مربوط به شکایت پدیده است یا بدهی به اوساگوناست، گفت: نمی دانم، اما ربطی به بدهی پدیده ندارد. درباره اوساگونا هم خود فدراسیون فوتبال اظهار داشت این بدهی پرداخت شده حساب می گردد. از این طرف این مسئله را می گویند و از طرف دیگر از فیفا استعلام می گیرند.

گل محمدی در خصوص تغییرات پرتعداد در مدیریت باشگاه و بعلاوه مصدومیت عیسی آل کثیر و اینکه آیا نام او از فهرست تیم خارج خواهد شد یا خیر، گفت: درباره تغییرات مفصل صحبت کردم. اینکه عدم ثبات در مدیریت باعث این اتفاقات می گردد. شرایط عیسی هم به نظر خوب نیست. اگر صد درصد مطمئن شویم که پارگی رباط صلیبی است، قطعاً او به نیم فصل دوم نمی رسد و مجبوریم اسمش را از فهرست خارج کنیم. می خواستم از او تشکر کنم و آرزوی سلامتی کنیم همه می دانند چقدر او در یکی دو سال گذشته اذیت شد و با انگشت شکسته برای ما بازی کرد. هیچ وقت روزهایی که برای ما ساخت را فراموش نکنیم و ان شاءالله هر چه زودتر او را در زمین ببنیم.

وی در واکنش به شایعاتی که پیرامون پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به کوشکی مهاجم پیکان مطرح شده است، گفت: صحبت در خصوص نقل وانتقالات باشگاه خیلی زیاد شده است. حتماً ما در نیم فصل تغییراتی خواهیم داشت، ولی هیچ صحبت و اتفاقی که صد درصد باشد، نیفتاده است. اینها بیشتر برآورد و احتمالات است. ما نمی توانیم در هر کنفرانس در خصوص هر بازیکن نظر بدهیم. باید تا نیم فصل دوم و ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

سرمربی پرسپولیس درباره غایبان تیمش در ملاقات مقابل فجرسپاسی مطرح کرد: عالیشاه، شریفی، هنانوف، حامد پاکدل و علی شجاعی بازیکنانی هستند که حضور ندارند، ولی خدا را شکر سیدجلال حسینی مسئله ای ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گل محمدی: نمی گردد یک تیم هر هفته از اشتباهات داوری استفاده کند و تیمی دیگر همواره ضرر، ما را جلو انداخته اند و از بیرون می گویند لنگش کن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: نمی گردد یک تیم هر هفته از اشتباهات داوری استفاده کند و تیمی دیگر همواره ضرر، ما را جلو انداخته اند و از بیرون می گویند لنگش کن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید