انصاری فرد: اگر این یک ماه سخت را پشت سر بگذاریم دیگر مشکل اقتصادی نخواهیم داشت، برای پرداخت طلب کالدرون باید با وی به توافق برسیم

به گزارش انجمن آقای شرفی، محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شد اگر این باشگاه یک ماه سخت پیش رو را پشت سر بگذارد، دیگر مشکل اقتصادی نخواهد داشت.

انصاری فرد: اگر این یک ماه سخت را پشت سر بگذاریم دیگر مشکل اقتصادی نخواهیم داشت، برای پرداخت طلب کالدرون باید با وی به توافق برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی انجمن آقای شرفی، محمدحسن انصاری فرد بعد از نشست امروز خود با گابریل کالدرون و دستیارانش در جمع انجمن آقای شرفی گفت: شرایط پرسپولیس از لحاظ نتیجه گیری خوب بوده است، اما ما برای نیم فصل و یک ماه آینده با یک چالش بزرگ روبرو هستیم. اول اینکه باید مطالبات کالدرون را که بخشی از آن از قسط اول او مانده است، تا خاتمه هفته به وی پرداخت کنیم و بعد از آن نیز زمان قسط دوم قرارداد او فرا می رسد که در این مورد باید با سرمربی تیم مان توافقاتی داشته باشیم. ضمن اینکه بشار رسن و رادوشوویچ هم امروز به باشگاه آمده و خواهان مطالبات شان که از فصل قبل مانده است، شدند.

وی اضافه کرد: در این فاصله ما باید 20 درصد از قرارداد بازیکنان را هم پرداخت کنیم. از طرفی از نقل وانتقالات محروم شده ایم و باید پرداختی هایی داشته باشیم تا این محرومیت مان لغو شود. در کنار این مسائل ما باید پول جذب بازیکنان خارجی و داخلی مدنظرمان را هم فراهم کنیم. واقعاً یک چالش بزرگ پیش روی ما قرار گرفته است هر چند که من نمی خواهم دل طرفداران را خالی کنم، اما باید کوشش زیادی کنیم تا این معضل رفع شود. به همین دلیل کوشش های شبانه روزی در باشگاه انجام می دهیم.

انصاری فرد در ادامه گفت: موقعی که من کارم را در باشگاه پرسپولیس آغاز کردم بازیکنان حتی یک ریال هم دریافتی نداشتند و خیلی از بدهکاری ها از قبل مانده بود و همین مسئله باعث شده بود مبلغ زیادی را برای کسب مجوز حرفه ای پرداخت کنیم. پرداختی به بازیکنان را هم به 30 درصد رساندیم. بخش عمده ای از قسط اول کالدرون را هم پرداخت کردیم. همه طرفداران بدانند که ما کوشش زیادی می کنیم تا مسائل رفع شود. برای رونمایی از کارگزار جدیدمان هنوز فرصت ننموده ایم و به زودی این کار انجام می شود تا خیلی از مسائل ما حل شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره صحبت هایی که کالدرون در برنامه تلویزیونی درباره مطالباتش از باشگاه پرسپولیس مطرح نموده است نیز گفت: قبل از پاسخ به این سؤال می خواهم از کالدرون و همه بازیکنان پرسپولیس و مربیان تیم تشکر کنم. آنها با وجود اینکه دریافتی کمی از باشگاه داشتند، اما با تمام وجودشان برای موفقیت تیم کوشش کردند. ما خیلی سعی کردیم با وجود تمام مسائلی که وجود داشت پرداختی به بازیکنان و مربیان داشته باشیم، در حالی که هنوز مربیان و بعضی بازیکنان فصل پیش تیم از باشگاه به فیفا شکایت نموده بودند و ما باید به این مسئله هم رسیدگی می کردیم، به هرحال ما شرایط سختی را گذراندیم تا به آرامش برسیم و الان هم سعی می کنیم تا یک ماه آینده با پرداختی هایی که انجام می شود، آرامش مان را حفظ کنیم.

وی در واکنش به اینکه ممکن است کالدرون بعد از سفر به کشورش دیگر به ایران برنشود، گفت: ما در کوشش هستیم که قسط اول کالدرون را تا آخر هفته با پرداختی که به او خواهیم داشت، تکمیل کنیم، اما برای قسط دوم روز شنبه یا آدینه جلسه ای با کالدرون خواهیم داشت تا در خصوص پرداخت آن به توافق برسیم. در هر صورت باید در این مورد با او به توافق برسیم که بتوانیم واقعاً پرداختی داشته باشیم.

انصاری فرد درباره صحبت های کالدرون مبنی بر اینکه در اول فصل از قرارداد او صد هزار دلار کم شده است، اظهار داشت: من در جریان این موضوع نیستم، چرا که قرارداد با کالدرون توسط مدیران قبلی بسته شد، اما با توجه به صداقتی که از کالدرون سراغ دارم او بی دلیل این حرف را نزده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره برنامه های سرخپوشان در نیم فصل توضیح داد: ما برای کالدرون بعد از بازی با نساجی بلیت تهیه کردیم و او هشتم ژانویه به ایران بر می شود. با یک بازیکن خارجی هم توافقاتی داشته ایم که قرار شد یک روز بعد از کریسمس راهی ایران شود. اردوی قطرمان نیز قطعی شده است و در خصوص محل این اردو با کادر فنی هماهنگی لازم انجام شد. در خصوص بازی های محبت آمیز در این اردو هم قرار است کارهای نهایی انجام شود. ضمن اینکه 20 درصد از قرارداد بازیکنان را هم به آنها پرداخت خواهیم کرد.

وی در ارتباط با اینکه آیا قرار است باشگاه پرسپولیس برای پرداخت پول کالدرون از دولت یا وزارت ورزش یاری بگیرد، گفت: نه، اصلاً این طور نیست! ما به هیچ عنوان از دولت درخواست یاری نخواهیم کرد و سعی می کنیم به وسیله اسپانسرمان هزینه های باشگاه را تأمین کنیم. البته شاید یک جاهایی لازم باشد وزارت ورزش سفارشاتی را انجام دهد، اما هیچ وقت پولی به باشگاه پرداخت نمی شود. مطمئن باشید ما اگر این یک ماه سخت را پشت سر بگذاریم بعد از آن با مشکل اقتصادی روبرو نخواهیم شد.

انصاری فرد با اشاره به جلسه نمایندگان باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ در زاگرب، گفت: در این مورد در حال مذاکره با برانکو هستیم. مدام با نمایندگان مان در تماس هستیم. آنها هم اکنون در حال مذاکره هستند. امیدواریم که تا امشب با برانکو به توافق رسیده و قراردادی بین ما امضا شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به اینکه آیا قرار است فدراسیون فوتبال طلب برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس را پرداخت کند تا او بدون مشکل سرمربی تیم ملی ایران شود، تأکید کرد: صادقانه بگویم ما هیچ ارتباطی در این زمینه با فدراسیون فوتبال نداریم، هیچ توافقی هم بین مان انجام نشده است و اصلاً چنین مسئله ای صحت ندارد.

وی همچنین در خصوص آخرین شرایط بیرانوند و اختلافش با کالدرون نیز گفت: جا دارد در اینجا از کالدرون و بیرانوند تشکر کنم که اجازه ندادند این مسئله به وجود آمده حاشیه ای برای تیم ایجاد کند. ما صحبت های خوبی با بیرانوند داشتیم و طبق توافقات اجرا شده بین طرفین قرار شد بیرانوند با نظر کالدرون به تعطیلات رفته و از روزی که تیم برای نیم فصل دوم استارت خواهد زد با روحیه خیلی بالا به تمرینات برشود. همان طور که کالدرون گفت، بیرانوند دروازه بان اول ماست و در نیم فصل دوم با روحیه و آمادگی خیلی بالا در بازی ها به میدان خواهد رفت.

انصاری فرد در خاتمه در ارتباط با جذب بازیکنان داخلی در نیم فصل و لیست مازاد سرخپوشان گفت: ما به باشگاه های بازیکنان داخلی که مدنظرمان هستند، نامه زده ایم. در خصوص بازیکنان خارجی هم به جاهای خوبی رسیده ایم. لیست مازاد باشگاه نیز بعد از بازی با نساجی مشخص می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انصاری فرد: اگر این یک ماه سخت را پشت سر بگذاریم دیگر مشکل اقتصادی نخواهیم داشت، برای پرداخت طلب کالدرون باید با وی به توافق برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: اگر این یک ماه سخت را پشت سر بگذاریم دیگر مشکل اقتصادی نخواهیم داشت، برای پرداخت طلب کالدرون باید با وی به توافق برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید