پوتین: مسئله ای با انتشار متن مکالمات تلفنی ام با ترامپ ندارم

به گزارش انجمن آقای شرفی، ولادیمیر پوتین امروز (چهارشنبه) گفت ایرادی در انتشار یافتن متن گفت وگوهای تلفنی با دونالد ترامپ نمی بیند. او از سوی دیگر، اتهام مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را مضحک برشمرد.

پوتین: مسئله ای با انتشار متن مکالمات تلفنی ام با ترامپ ندارم

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه امروز گفت، مسئله ای با انتشار متن گفت وگوهای تلفنی او و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا ندارد.

او اظهار کرد که هنگام صحبت کردن، احتمال انتشار یافتن جملاتش را همواره مد نظر می گیرد.

پوتین درباره تماس تلفنی که دموکرات ها را واداشته اقدامات برای استیضاح ترامپ را شروع نمایند در دفاع از ترامپ گفت: هیچ چیز بدی در تماس تلفنی ترامپ و رئیس جمهوری اوکراین نمی بینم.

به گفته رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا، کنگره مصمم است تا به متن مکالمات ترامپ با پوتین و دیگر رهبران دنیا، دسترسی داشته باشد.

رئیس جمهوری روسیه گفته است اتهام مداخله این کشور در انتخابات سال بعد آمریکا، مضحک بوده و هیچ مدرکی از مداخله مسکو در انتخابات اخیر آمریکا ارائه نشده است.

او طی سخنان امروزش بیان کرد روسیه آماده کار با هر رئیس جمهوری منتخب در آمریکا است و کارهای بهتری از مداخله در انتخابات آمریکا برای انجام دادن دارد.

آژانس های اطلاعاتی آمریکا، روسیه را به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا و سوق دادن آرا به نفع دونالد ترامپ متهم نموده اند. مسکو هرگونه مداخله را انکار نموده است.

پوتین همچنین تاکید نمود: حمله به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو را محکوم می کنیم اما بدون دلیل هم ایران را متهم نمی کنیم.

منبع: عصر ایران

به "پوتین: مسئله ای با انتشار متن مکالمات تلفنی ام با ترامپ ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: مسئله ای با انتشار متن مکالمات تلفنی ام با ترامپ ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید