پنجمین همایش ملی نگاهی نو به زبان و ادب عامه فراخوان داد

به گزارش انجمن آقای شرفی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در گلستان، فراخوان پنجمین همایش ملی نگاهی نو به زبان و ادب عامه به همت انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی و دانشگاه گلستان و همکاری چندین مرکز از جمله فرهنگستان زبان و ادب فارسی و دانشگاه آزاد اسلامی در 13 اسفندماه امسال برگزار می گردد.

پنجمین همایش ملی نگاهی نو به زبان و ادب عامه فراخوان داد

پنجمین همایش ملی نگاهی نو به زبان و ادب عامه در موضوعاتی چون تعاریف ویژگی ها، چهارچوب ها، عناصر و گونه ها، روش شناسی مطالعه و تحقیق در ادب عامه، نسبت و تعامل ادبیات رسمی و عامه، تاریخچه پژوهش در ادبیات عامه، نقد و آنالیز ادبیات عامه، شعر عامه و بومی سروده ها، ادبیات عامه و اسطوره، ادبیات عامه و کودک و نوجوان، ادبیات عامه و پویانمایی، ادبیات عامه و زبانشناسی، ادبیات عامه و جامعه شناسی، رابطه و نسبت هنرهای عامه با ادبیات عامه، مطالعات تطبیقی در ادبیات عامه، ادبیات عامه و نقش آن در وحدت ملی، آنالیز زیبایی شناختی ادبیات عامه، ادبیات عامه و روانشناسی، ادبیات عامه و رسانه و ادبیات عامه و جغرافیا برپا می گردد.

همچنین آنالیز ادبیات عامه در استان گلستان و معرفی و تحلیل اشعار شاعران و نویسندگان استان گلستان و آنالیز گویش ها و تنوع زبانی در این استان از جمله موضوعات ویژه این همایش عنوان شده است.

آخرین مهلت ارسال مقالات اول بهمن ماه اعلام شده است. نشانی دبیرخانه این همایش استان گلستان، کیلومتر 10 جاده گرگان، گنبد (کمربندی جدید گرگان- سرخنکلاته)، پردیس دانشگاه گلستان، دانشکده تعاون است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "پنجمین همایش ملی نگاهی نو به زبان و ادب عامه فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین همایش ملی نگاهی نو به زبان و ادب عامه فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید