ویلچر هوشمندی که کاربران را به دنیای فیلمهای تخیلی می برد

به گزارش انجمن آقای شرفی، گروهی از فعالان حوزه تکنولوژی در شرکت Segway-Ninebotموفق شدند نوعی ویلچر هوشمند به شکل تخم مرغ ایجاد نمایند که می تواند با سرعت 24 مایل در ساعت حرکت کند.

ویلچر هوشمندی که کاربران را به دنیای فیلمهای تخیلی می برد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، Segway-Ninebot، شرکت پشتیبان وسایل نقلیه شخصی موتوری است و روز آدینه از جدیدترین محصول خود به نام S-Pod رونمایی کرد.

این شرکت می گوید S-Pod می تواند تا 24 مایل در ساعت حرکت کند و مانند یک ویلچر موتوری کار می نماید و به کاربر خود اجازه می دهد تا در حین حرکت بنشیند. بعضی این محصول را شبیه به جایگاه های شناور دنیای دیزنی می دانند.

قرار است S-Pod هفته آینده در نمایشگاه فناوری اطلاعات CES 2020 معرفی گردد و در نتیجه هنوز برای عموم به فروش نمی رسد. این شرکت هدف از فراوری این محصول را ایجاد توانایی مسافرت مستقل افراد روی جایگاه چرخدار اعلام نموده است. همانطور که اشاره شد - S-Pod قرار است هفته آینده در CES 2020 رونمایی گردد. این نمایشگاه، بزرگترین نمایشگاه فناوری اطلاعات است.

شرکت سازنده بیان کرد که S-Pod تنها با دو چرخ کار می نماید اما کاملا تعادل دارد ، S-Pod با یک پد ناوبری همراه است تا به طور دستی وسیله نقلیه را در مسیری که می خواهید، هدایت کند.این شرکت گفت که S-Pod مناسب برای فضاهای شهری و سربسته مانند فرودگاه ها ، پارک های کوچک و مراکز تجاری است.

Segway-Ninebot در مورد منبع الهام این وسیله بیان کرد: S-Pod یک وسیله نقلیه الهام گرفته از وسایل نقلیه موجود در فیلم دنیای ژوراسیک است که در سال 2015 منتشر شد و بازدید کنندگان را به پارک تفریحی منتقل می کرد. با این حال ، S-Pod در با یک وسیله نقلیه در فیلمی دیگر نیز مقایسه می گردد؛ جایگاه شناور در فیلم انیمیشن دیزنی-پیکسار؛ وال-ای که مسافران از آن استفاده می کردند. به نظر می رسد فروش عمده این ویلچر تا پیش از سال 2021 امکان پذیر نیست.

منبع: انتخاب

به "ویلچر هوشمندی که کاربران را به دنیای فیلمهای تخیلی می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلچر هوشمندی که کاربران را به دنیای فیلمهای تخیلی می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید