واکنش جالب سرمربی فولاد در خصوص محسن فروزان

به گزارش انجمن آقای شرفی، جواد نکونام بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل سایپا گفت: درگذشت امیدوار را به خانواده فوتبال خوزستان و خانواده این پیشکسوت تسلیت می گویم.

واکنش جالب سرمربی فولاد در خصوص محسن فروزان

وی اضافه کرد: بازی سخت و سنگینی را پیش بینی می کردیم سایپا تا به امروز باخت نداشت. با سیستم 5-4-1 و کاملا بسته بازی کرد. با یک شوت گل اول را زدیم و می توانستیم بازهم گل بزنیم در این نیمه که نشد. نیمه دوم را کاملا کنترل کردیم.

نکونام ادامه داد: از روزنه ها استفاده کردیم و توانستیم دو گل دیگر هم بزنیم. بازی تحت کنترل ما بود. سایپا تیمی خوب، جنگنده و دونده ای است و تیم بسیار خوبی نسبت به فصل گذشته دارد. امروز حق ما بود برنده شویم و این برد را به طرفداران فولاد خوزستان تقدیم می کنم امیدوارم در آخر فصل بتوانیم فوتبال خوزستان را سربلند کنیم.

سرمربی فولاد توضیح داد: گل زدن به سایپا سخت بود می توانستیم در اواخر نیمه اول هم گلزنی کنیم. فکر می کنم سایپا را کاملا تحت کنترل کار های تاکتیمی خودمان را داشتیم. بعد از اینکه سایپا گل اول را خورد تغییر سیستم داد به 4-2-3-1 یا در بعضی مواقع به 4-3-3 ما توانستیم از روزنه هایی که باز می شد دو گل دیگر هم زدیم و موقعیت های دیگری هم خلق کردیم. روی یک اشتباه به حریف موقعیت داد. در کل امروز فقط یک اشتباه داشتیم. تیم سایپا سال جاری قویتر از فصل قبل است و بازیکنان با تجربه خوبی در تیم شان دارند.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص عملکرد فرزوان و اینکه بخاطر عملکردش در این بازی حضور نداشت، گفت: سوال بعدی!

وی در خصوص داوری مسابقه گفت: جا دارد به داور مسابقه تبریک بگویم. تیم داوری فوق العاده خوب قضاوت کرد و مومنی کاملا بر بازی مسلط بود و آوانتاژ های خوب و فوق العاده ای هم داد. داوری در این چند هفته لیگ فوق العاده خوب کار کردند. این داوران احتیاج به حمایت دارند. اگر گاهی به اشتباه داوران اعتراض می کنیم این اعتراض فقط مربوط به همان بازی است و امیدوارم فوتبال و داوری کشورمان باهم رشد نمایند. نکته ای که خیلی مهم است این که در بازی امروز بازی جوانمردانه رعایت شد و با وجود درگیری و تنش زیاد در مسابقه مومنی داور مسابقه به خوبی بر همه مسابقه کنترل داشت.

منبع: فرارو

به "واکنش جالب سرمربی فولاد در خصوص محسن فروزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جالب سرمربی فولاد در خصوص محسن فروزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید