نگرانی بزرگ یک بازیکن استقلال در مورد جدایی ساپینتو

به گزارش انجمن آقای شرفی، بیشتر بازیکنان استقلال هم از ساپینتو راضی هستند و دوست دارند با این مربی برای فصل آینده کار نمایند.

نگرانی بزرگ یک بازیکن استقلال در مورد جدایی ساپینتو

به گزارش انجمن آقای شرفی بعد از مسائل فراوان مدیریتی در باشگاه استقلال و بی پولی های این باشگاه، شایعاتی مبنی بر جدایی ریکاردو ساپینتو از این تیم به گوش می رسید. حتی خود ساپینتو مدعی شد که مدت هاست حقوق نگرفته و اگر بخواهد می تواند همین حالا هم قراردادش را فسخ کند. با این حال سرمربی پرتغالی مانده تا تیمش را قهرمان کند. استقلال مدل ساپینتو هم خوب بازی می نماید و هم خوب نتیجه می گیرد.

از همین رو طرفداران این تیم اصلا دوست ندارند که سرمربی محبوبشان استقلال را ترک کند. بیشتر بازیکنان استقلال هم از ساپینتو راضی هستند و دوست دارند با این مربی برای فصل آینده کار نمایند. رضا میرزایی که در تیم ساپینتو به عنوان یک تعویض طلایی از او یاد می نمایند، واکنش جالبی به شایعه جدایی سرمربی پرتغالی نشان داد. میرزایی که با خبرورزشی مصاحبه نموده، در این خصوص گفت: من نمی دانم قرار است این اتفاق بیفتد یا خیر. همان طور که گفتم رابطه خیلی خوبی بین بچه ها و ساپینتو برقرار است و همه ما بازیکنان عاشق او هستیم. امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که فصل بعد را هم کنار هم باشیم و او در استقلال بماند. او مربی بسیار خوبی است و خودتان تاثیرش را در بازی های استقلال می بینید.

منبع: همشهری آنلاین

به "نگرانی بزرگ یک بازیکن استقلال در مورد جدایی ساپینتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی بزرگ یک بازیکن استقلال در مورد جدایی ساپینتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید